بانک مرکزی آمریکا برای کسب جوایز کارت اعتباری مدت زمان طولانی می کند

مانند سایر صادرکنندگان اصلی در طول همه گیر COVID-19 ، بانک مرکزی آمریکا ® به دارندگان کارت اعتباری واجد شرایط بیشتری برای پاسخگویی به نیازهای هزینه برای به دست آوردن پاداش ثبت نام می دهد.

صادر کننده نماینده بانک تأیید كرد كه ارائه 90 روزه برای حساب های مصرف كننده و كسب و كارهای كوچك بین 1 ژانویه و 31 مارس 2020 باز شده است. بنابراین اگر در آن دوره کارت اعتباری Bank of America را باز کردید ، باید مدت زمانی معمولی را که می خواهید پیشنهاد استقبال کارت را به دست بیاورید ، دو برابر کنید.

برنامه پاداش ثبت نام Bank of America® به دنبال اقدامات مشابه از هر دو است. American Express and Chase . هر سه صادرکننده برنامه های افزودنی سه ماهه ارائه می دهند ، اگرچه سیاست AmEx کمی متفاوت است زیرا در مورد کارت های واجد شرایط تصویب شده از اول دسامبر 2019 ، تا 31 مه 2020 ، اعمال می شود. America® همچنین از راههای دیگر ، از جمله بازپرداخت هزینه های دیرهنگام ، و همچنین تعویق پرداخت به مدت 60 روز به دارندگان کارتهای واجد شرایط که از طریق صفحه منبع coronavirus صادر کننده صادر کننده صادر کننده استفاده می کنند ، کمک می کند.

راهنمای NerdWallet به COVID-19

در مورد چک های محرک ، کاهش بدهی ، تغییر سیاست سفر و مدیریت امور مالی خود پاسخ دهید.

.