یافتن مزایای مزیت جدید Medicare دشوار است

اگر مزایای جدیدی که برخی از برنامه های Medicare Advantage تبلیغ می کنند وسوسه شوید ، زمان ثبت نام آزاد سالانه (15 اکتبر تا 7 دسامبر) زمان جستجو است. اما یافتن طرحی برای ارائه مزایا ممکن است دشوار باشد.

Medicare Advantage ، همچنین به عنوان Medicare Part C شناخته می شود ، توسط بیمه های خصوصی اداره می شود و همان مزایای Medicare Part A و Part B را به عنوان Medicare اصلی ارائه می دهد [19659003] بسیاری از برنامه ها شامل محدودیت دندانپزشکی ، بینایی و شنوایی و حتی عضویت در سالن های ورزشی هستند.

از سال 2019 ، قوانین جدید دولت به برنامه های Medicare Advantage اجازه داده است تا مزایا را حتی بیشتر گسترش دهند. مزایای جدید که معمولاً به عنوان مزایای تکمیلی ویژه برای بیماران مزمن یا SSBCI شناخته می شوند ، فراتر از مراقبت های پزشکی دقیق هستند و پشتیبانی می کنند که می تواند به بهبود و طولانی شدن زندگی فرد بیمار کمک کند.

تحقیقات دولت نشان می دهد که بیش از 70٪ از افراد مسن حداقل با یک بیماری مزمن زندگی می کنند ، اگرچه قوانین واجد شرایط بودن برای مزایای جدید همچنین "خطر بالای بستری شدن در بیمارستان یا سایر عواقب نامطلوب سلامتی" را در پی دارد. مراقبت تسکینی مبتنی بر ، خدمات پشتیبانی در خانه ، پشتیبانی مراقب ، مدیریت درد غیر افیونی ، خدمات تناسب اندام حافظه ، دستگاه ها و اصلاحات ایمنی خانه و حمام ، حمل و نقل ، تحویل غذا ، کنترل آفات ، موارد بهداشتی بدون نسخه ، خدمات بهداشتی مجازی ، طب سوزنی و دیگران.

پشتیبانی اضافی از افراد مسن با بیماری مزمن خبر خوبی است. اما مهم است که به یاد داشته باشید که این مزایای مکمل فقط همین است ، مکمل. یک ارائه دهنده می تواند تصمیم بگیرد که در صورت وجود کدام یک را ارائه دهد و مزایای آن در یک برنامه خاص در دسترس همه نیست.

تاکنون ، بیمه گران و مصرف کنندگان در پذیرش قوانین جدید کند عمل کرده اند. بر اساس تحقیقات دانشگاه براون که در ماه مه سال 2020 منتشر شد ، فقط حدود 4.6 درصد از برنامه ها سود جدیدی را ارائه می دهند.

قبل از ثبت نام در یکی از این برنامه های توسعه یافته ، مطمئن باشید که از محدودیت های موجود اطلاع دارید ، هشدار می دهد ، دیوید لیپشاتز ، کاردانی مدیر / وکیل سیاستگذاری ارشد در مرکز وکالت مدیکر. آنچه را باید بخاطر بسپارید در اینجا وجود دارد.

بفهمید چه پیشنهادی ارائه می شود

مزایا به طور جهانی در دسترس نیستند

لیپشاتز توضیح می دهد که به عنوان بخشی از قوانین جدید ، آنچه را که به عنوان "استاندارد یکنواختی" شناخته می شود تغییر داده است. تا پیش از این ، برنامه های Medicare Advantage باید مزایای یکسانی را برای کلیه ثبت نام کنندگان در یک منطقه خاص ، معمولاً در یک شهرستان ، فراهم می کرد. بنابراین ، اگر تحت برنامه خود واجد شرایط دو بار در سال چکاپ دندانپزشکی هستید ، بقیه افراد نیز در این طرح ثبت نام می کنند.

با این حال ، برای مزایای SSBCI ، بیمه ها تعیین می کنند که چه افرادی صلاحیت دارند. به عنوان مثال میله های چنگک فقط برای بیمارانی که قبلاً سقوط کرده اند قابل استفاده است. مراقبت از حافظه فقط برای بیمارانی قابل تشخیص است که نوعی زوال عقل دارند.

تشخیص اینکه واجد شرایط هستید یا خیر ممکن است دشوار باشد] شما نمی دانید در صورت وجود کدام یک از این مزایای جدید را دریافت خواهید کرد شما در طرحی ثبت نام کرده اید که آنها را ارائه می دهد. به این دلیل که این طرح باید تشخیص شما را تأیید کند و تعیین کند که آیا شما از قوانین واجد شرایط بودن برنامه پیروی می کنید ، کاری که قبل از عضویت در آن انجام نمی شود.

این مقایسه برنامه ها را دشوار می کند. با استفاده از ابزار Medicare.gov Plan Finder ، می توانید مزایای ارائه شده را تعیین کنید ، اما اگر واجد شرایط باشید نه. بخاطر داشته باشید که نمایندگان ، کارگزاران یا هر شخص دیگری که نمایانگر یک طرح است نمی تواند صلاحیت شما را تضمین کند. Lipschutz می گوید: این شامل نمایندگان خدمات مشتری است كه برای یك بیمه گر به تلفن پاسخ می دهند ، بنابراین ، در این حالت ، تماس مستقیم با یك برنامه كمك زیادی نخواهد كرد.

محدودیت ها را بررسی كنید

هر طرح برای تعیین مقدار منفعت مشخصی را که پوشش خواهد داد. لیپشاتز می گوید: "ما دریافتیم كه بیشتر موارد نسبتاً محدود است." خدماتی مانند تحویل وعده غذایی ممکن است فقط یک بار در روز و فقط در یک بازه زمانی مشخص هفته باشد. دستیاران بهداشت در خانه ممکن است به 12 بازدید در سال محدود شوند.

برای اینکه بدانید برنامه هایی که در نظر دارید چگونه مزایای تکمیلی را محدود می کنند ، سند "شواهد پوشش" را که جزئیات پوشش را بیان می کند ، بررسی کنید. شما می توانید این سند را در وب سایت بیمه گر یا اغلب از طریق پیوندی به ابزار Medicare.gov Plan Finder پیدا کنید.

اگر متوجه شوید که در یک برنامه Medicare Advantage ثبت نام کرده اید و نمی توانید نظر خود را تغییر دهید

به هر دلیلی از آن راضی باشید ، می توانید در طول سه ماه ثبت نام Medicare Advantage از 1 ژانویه شروع و تا 31 مارس به یک برنامه Medicare Advantage دیگر تغییر دهید. این برای شما مفید است اگر در یک سیستم ثبت نام کنید بخاطر مزایای اضافی ارائه شده اما پس از ثبت نام کشف کنید که شرایط دریافت این مزایا را ندارید.

توجه داشته باشید که در این دوره ثبت نام ویژه فقط یک بار می توانید برنامه را تغییر دهید این متفاوت از دوره ثبت نام آزاد پایان سال (15 اکتبر – 7 دسامبر) است که ممکن است شما به اندازه دلخواه بین برنامه ها جلو و عقب بروید.

.