چگونه واقعیت افزوده تجربه خرید آنلاین را افزایش می دهد

انتظار می رود بازار واقعیت افزوده و واقعیت مجازی (AR/VR) طی سال های آینده رشد فوق العاده ای داشته باشد. این فقط در مورد برخی از تصاویر و انیمیشن ها نیست بلکه در حال تبدیل شدن به یک ابزار قدرتمند برای افزایش تعامل با مشتری و ارائه تجربه بهتر از مشتری است. این فناوری انقلابی در خرده فروشی در سراسر جهان ایجاد کرده است.

AR تلاش می کند تا محصولات دنیای واقعی را با دنیای دیجیتال ادغام کند و تجربه خرید غنی و واقعی تری را برای مشتریان با استفاده از اینترنت و ابزارهای هوشمند آنها ایجاد و ایجاد کند. AR همچنین به مشتریان کمک می کند تا درک کنند که محصول تا چه حد می تواند نیازها و خواسته های آنها را برآورده کند قبل از خرید محصول. فناوری مورد استفاده در AR تقریباً جادویی است و می تواند هر مشتری را با قدرت تکنولوژیکی و قابلیت های نوآورانه خود مسحور خود کند. افزایش تقاضا برای گوشی های هوشمند و رشد سریع اینترنت فقط تقاضای فناوری هایی مانند AR را بیشتر می کند. در واقع ، هر دو فناوری کاملاً مشابه هستند ، اما VR کاربر را ملزم به استفاده از هدست می کند و این امر دید جهان واقعی را کاملاً مسدود می کند. AR دنیای واقعی و مجازی را به شکلی یکپارچه برای نمایش یک محصول در محیط واقعی ترکیب می کند.

چگونه AR تجربه خرید آنلاین را تقویت می کند؟

بازاریابان از AR برای ایجاد یک تجربه همهجانبه برای مشتریان خود استفاده می کنند. آنها همچنین داستان هایی را برای ارائه تجربه خرید شخصی به مشتریان ارائه می دهند. فروشگاه های تجارت الکترونیک به سختی تلاش می کنند تا تجربه های موجود در فروشگاه مانند اندازه ، تناسب ، ظاهر و غیره را تکرار کنند تا به استراتژی فروش خود جلوه ای شخصی بدهند. مایل است آنچه را که قصد خرید آن را دارند لمس کرده و احساس کند. این امر مشارکت و تبدیل مشتری بهتری را برای مشاغل فراهم می کند.

این فناوری از مدل های سه بعدی استفاده می کند که از همه زوایا قابل بررسی هستند. همچنین می توانید اندازه تصاویر را ببینید یا حتی ببینید که در یک محیط یا فضای خاص چگونه به نظر می رسند. برای مثال: شما می توانید ببینید که یک تکه مبلمان در یک محیط خاص در خانه شما چگونه خواهد بود. .

غول های فناوری مانند اپل و گوگل روی این فناوری کار کرده اند تا خدمات متعددی را برای مشتریان خود ایجاد کنند.

تقریبا 75 درصد از مشتریان انتظار دارند مارک های خود خدمات و تجربه AR ارائه دهند. این فناوری این پتانسیل را دارد که بازار را باز کرده و حتی اولین بار کاربران را برای امتحان و خرید محصولات مورد نظر خود جذب کند. افراد بیشتری به آرامی به فروشگاه های مبتنی بر AR اعتماد می کنند و مارک هایی که پیشرو هستند در بلند مدت سود خواهند برد. پیش بینی می شود بازار AR تا پایان سال 2020 به 18.5 میلیارد دلار برسد.

این سطح بعدی در خرده فروشی آنلاین است و می تواند تقاضا و فروش محصولات را در سال های آینده به شدت افزایش دهد. هزینه های مصرف کننده همچنان باعث رشد و تقاضای این فناوری ها می شود.

بیش از 65٪ از مارک ها مایل به استفاده از این فناوری در تجارت خود هستند. خرید مبلمان ، مواد غذایی و لباس با استفاده از فناوری AR افزایش می یابد زیرا مزایای بیشتری را به مشتریان ارائه می دهد. هنگامی که مشتریان از مشاهده محصول با AR رضایت دارند ، می توانند به سرعت در مورد خرید محصول تصمیم بگیرند.

فروشگاه های مجهز به AR محصولات و خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می دهند. برخی از شرکتها همچنین اتاقهای آزمایشی مجازی را نصب کرده اند که در آن مشتری باید جلوی دوربین بایستد و محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. نگاه کن این باعث صرفه جویی در وقت ، تلاش و ارائه خدمات بدون دردسر برای مشتریان می شود. همچنین نیاز به بازدید از فروشگاه را کاهش داده و تجربه خدمات رسانی به مشتریان را افزایش می دهد.

تعداد مشتریان در سراسر جهان به سرعت در حال افزایش است. بسیاری از مشتریان در حال خرید آنلاین هستند تا در مورد آن بیشتر بدانند و از مزایای آن بهره مند شوند. مغازه های خرده فروشی سعی می کنند با استفاده از AR نیازهای مشتریان خود را برطرف کنند. این فناوری به عنوان نماینده آنلاین خرده فروشان برای ارائه خدمات به مشتریان خود عمل می کند.

این امر به مشتریان کمک می کند تا تصمیمات خرید بهتری بگیرند زیرا آنها با استفاده از فن آوری AR ایده بهتری در مورد محصولات خواهند داشت. آنها می توانند رنگ ها و اندازه ها را واضح تر مشاهده کنند تا قبل از ضربه زدن به دکمه خرید ، در مورد محصول اطلاعات بیشتری کسب کنند. این به مشتریان کمک می کند تا انتخابهای بهتر و هوشمندتری داشته باشند تا با نیازها و خواسته های خاص آنها مطابقت داشته باشد. شانس بازگرداندن محصول توسط مشتریان نیز کاهش می یابد زیرا آنها تصمیم آگاهانه می گیرند. زمان بیشتری طول می کشد تا مشتریان بتوانند از این جدیدترین فناوری ها استفاده کنند و استفاده کنند. حدود 1،20،000 فروشگاه تا پایان سال 2020 از قدرت AR استفاده خواهند کرد. حتی فروشگاه های آجر و ملات قصد دارند با ارائه AR به منظور ارتقاء شخصی سازی و تجسم بیشتر برای مشتریان خود ، تجارت خود را به سطح جدیدی برسانند. [19659002] این فناوری ها می توانند سریعتر به تغییرات مشتری و خواسته های آنها برای ارائه خدمات بهتر با استفاده از اینترنت ، نرم افزارهای جدید و دیگر فناوری های پیشرفته پاسخ دهند. مشتری ها. چندین مزیت دارد که در بالا مورد بحث قرار گرفت. اما نرخ مشارکت بیشتر فروش کلی مشاغل را افزایش می دهد و این باعث می شود که بسیاری از مشاغل شروع به ارائه این خدمات کنند. مطمئناً این یکی از روندهای بزرگ بعدی فناوری خواهد بود. هنگامی که مشتریان شروع به استفاده از آن کردند و مزایای آن را درک کردند ؛ به دلیل بازاریابی دهان به دهان که توسط کاربران خوشحال انجام می شود ، با سرعت بیشتری به تصویب می رسد.

درست مانند google ، این فناوری مدتی طول می کشد تا مردم آن را بپذیرند و به گسترش آن در سراسر جهان کمک کنند. ممکن است در آینده نزدیک شاهد افزایش چشمگیر آن باشیم ، به ویژه به دلیل شرایط همه گیر و افراد کمتری که مایل به بازدید از فروشگاه های آجر و ملات هستند. خریدهای اینترنتی در حال حاضر با سرعت زیادی در حال رشد است و در دهه آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.