پوشش بازپرداخت اجاره چیست؟

بازپرداخت اتومبیل اجاره ای به گونه ای طراحی شده است که وقتی وسیله نقلیه اصلی شما نیست ، حرکت شما را حفظ کند. این پوشش هزینه های کرایه اتومبیل را در حالی که اتومبیل شما در مغازه است ، پرداخت می کند ، حتی اگر شما مقصر باشید.

بیمه نامه اتومبیل معمولاً با بازپرداخت اجاره اتومبیل همراه نیست ، و شما باید مبلغی را بپردازید. هزینه برای اضافه کردن پوشش. هنگامی که این کار را انجام دادید ، شما تحت پوشش هر حادثه ای قرار می گیرید که بیمه جامع و تصادفی شما را تحت پوشش قرار می دهد.

چگونه بازپرداخت اجاره کار می کند؟

وقتی در تصادف هستید ، راننده ای که باعث تصادف می شود ، معمولاً انتخاب می کند. برای هرگونه آسیب اگر کسی به اتومبیل شما برخورد کند و آن را به مغازه بفرستد ، بیمه آنها ممکن است برای تعمیرات هزینه کند و برای کرایه اتومبیل شما هنگام رانندگی اتومبیل خود را رانندگی می کنید ، اما این یک چیز مطمئن نیست.

به همین ترتیب ، اگر تصادف تقصیر شماست ، بیمه مسئولیت شما می خواهد برای اتومبیل اجاره راننده دیگر بپردازد. اگرچه در این حالت ، شما با هزینه های تعمیر اتومبیل خود گیر افتاده اید – مگر اینکه تحت پوشش برخورد قرار بگیرید – و در حالی که منتظر هستید اجاره اجاره را بپردازید.

پوشش پوشش گزینه ای از بیمه است که هزینه را پرداخت می کند. تعمیرات ماشین شما حتی اگر مسئول یک تصادف هستید. پوشش برخورد دارای خویشاوندی نزدیک به نام پوشش جامع است و موارد عجیب مانند سیل و سرقت را نیز در بر می گیرد.

با استفاده از این گزینه های سیاست ، می توانید پوشش بازپرداخت اجاره را اضافه کنید. از آنجایی که راننده دیگر اگر بخاطر تقصیر آنها باشد ، کرایه شما را می پردازد ، بازپرداخت اجاره فقط وقتی مقصر است که تقصیر راننده دیگری نیست ، می آید و شما [ برخورد یا پوشش کامل را دریافت کرده اید.

اساساً اگر ماشین شما باشد [درفروشگاههستیدوبیمهشمامشمولصورتحساباست،هزینهماشیناجارهایخودرانیزپرداختخواهیدکرد-تازمانیکهشماپوششآنراداشتهباشید

اگر تقصیر مورد تقاضا باشد چه می شود؟

اگر شما و راننده دیگر با گزارش پلیس پس از تصادف موافق نیستید ، اوضاع می تواند پیچیده تر باشد. اگر پوشش بازپرداخت اجاره دریافت کرده اید ، می توانید با بیمه گر خود در تماس باشید و اجاره را تنظیم کنید. اگر بعداً تصمیم گرفت که راننده دیگری مقصر باشد ، شرکت بیمه شما می تواند با بازپرداخت بازپرداخت خود با آنها همکاری کند.

اگر بیمه بازپرداخت اجاره ماشین ندارید ، باید صبر کنید تا ببینید که آیا می توانید ادعا کنید یا خیر. هزینه ماشین اجاره ای اگر مشخص شد که این حادثه تقصیر شما بوده ، برای اجاره در قلاب خواهید بود. اگر راننده دیگر مقصر باشد ، با شرکت بیمه آنها کار خواهید کرد تا مبلغی را که قبلاً برای یک ماشین اجاره ای خرج کرده اید بازپرداخت کنید.

چقدر به پوشش نیاز دارم؟

مانند سایر اشکال بیمه ، پوشش بازپرداخت اجاره ماشین محدودیت هایی دارد. بیشتر خط مشی ها حداکثر ادعای روزانه و کل را دارند. مبلغ روزانه کل مبلغی است که شرکت بیمه شما برای ماشین کرایه شما در روز پرداخت می کند. هر چیزی بیش از این مقدار از جیب شما خارج خواهد شد.

کل مبلغ مطالبه حداکثر شما می توانید پس از هر تصادف برای شما بازپرداخت شوید. این ممکن است یا ارزش دلار (800 دلار) یا محدودیت زمانی (30 روز) باشد. اگر به مدت طولانی نیاز به ماشین دارید ، می توانید به سرعت در این حد حداکثر حرکت کنید. برخی از بیمه گران گزینه های مختلفی برای محدودیت ها ارائه می دهند ، در حالی که برخی دیگر فقط یک حد مجاز را در دسترس دارند.

برای تعیین میزان پوشش مورد نیاز ، نگاهی به نرخ های منطقه خود بیندازید و در نظر بگیرید دسترسی به یک ماشین چقدر مهم است. اگر راننده آخر هفته هستید ، ممکن است نیاز به پوشش روزهای زیادی نداشته باشید. اگر ماشین شما پنج هفته در هفته به کار و منزل شما برسد ، باید اطمینان حاصل کنید که برای بازپرداخت قابل اطمینان ، میزان بازپرداخت اجاره بها را به اندازه کافی دریافت کرده اید.

بیمه بازپرداخت اجاره اتومبیل چقدر گران است؟

بستگی به این دارد که مدت طولانی فکر می کنید که به یک اجاره نیاز دارید و چه نوع اتومبیلی را هدایت می کنید ، پوشش بازپرداخت اجاره اتومبیل می تواند در هر مقطع بین 35 تا 60 دلار در سال برای مقدمات هزینه کند. هرچه بیشتر رانندگی کنید ، پوشش بیشتری نیاز خواهید داشت.

همچنین باید موقعیت مکانی خود را نیز در نظر بگیرید. در حالی که شرکت های بیمه اغلب با ارائه دهندگان نرخ های بهتر برای خودشان مذاکره می کنند ، ممکن است یک ارائه دهنده کرایه اتومبیل ترجیحی در نزدیکی شما وجود نداشته باشد. به عنوان مثال ، اگر شرکت بیمه اتومبیل شما فقط با هرتز کار می کند اما شما در مکان های Enterprise احاطه شده اید ، ممکن است هزینه اجاره بالاتری نیز داشته باشید.

سرانجام ، چون بازپرداخت اجاره اتومبیل فقط برای تصادفاتی که شما پوشش داده اید کار می کند. اگر قبلاً آنها را ندارید ، هزینه برخورد یا پوشش جامع را اضافه کنید. خرید در مقایسه با مقایسه نرخ بیمه اتومبیل تنها راهی است که می توانید بهترین سیاست را برای شما با بهترین نرخ ممکن بدست آورید.

.