وام های دانشجویی می توانند هزینه های زندگی برای یادگیری از راه دور را پوشش دهند

حضور در کالج از لپ تاپ در اتاق خواب کودکتان ممکن است تجربه ای که شما در ذهن داشته اید نیست.

اما فقط به این دلیل که شما در یک خوابگاه زندگی نمی کنید این پاییز به معنای ناپدید شدن هزینه ها نیست. ممکن است هزینه حضور شما در صورت یادگیری از راه دور به دلیل COVID-19 تغییر کند ، اما کالج ها هزینه های زندگی در خانه یا خارج از دانشگاه را به هزینه های کلی شما تبدیل می کنند.

و هنوز هم می توانید از کمک های مالی – از جمله وام های دانشجویی – برای پرداخت هزینه های خود استفاده کنید.

نحوه کار هزینه حضور در

کالج ها هزینه حضور خود خود را برای هر سال تحصیلی تعیین می کند. این میزان در کلیه هزینه های مستقیم شما از جمله شهریه ، شهریه ، اتاق و تخته و همچنین تخمین برای کتاب ، منابع ، فناوری و حمل و نقل تأثیر می گذارد. مدارس غالباً برای دانش آموزانی که در خوابگاهها ، خارج از دانشگاه و حتی در ایالت دیگری زندگی می کنند ، محاسبات مربوط به هزینه حضور در دانشجویان را دارند.

کمکهای مالی و وام های دانشجویی شما ابتدا به سمت شهریه و شهریه و سپس در اتاق و تخته اعمال می شود. وجوه باقیمانده برای استفاده در هزینه های زندگی به شما توزیع می شود.

اگر هزینه حضور و غیاب شما تغییر یابد بسته کمک شما تغییر می کند.

به عنوان مثال ، شما می توانید فقط تا کل هزینه حضور وام قرض بگیرید. اگر این تعداد کم شود ، مبلغی را نیز می توانید قرض بگیرید. و اگر هر بخشی از بسته کمک شما به زندگی در پردیس گره خورده است و شما دیگر آن نیستید ، کمک های شما می تواند تغییر کند.

چقدر هزینه حضور در امسال متفاوت است

سالانه هزینه حضور در سال تعدیل می شود ، اما برخی از مدارس هستند. به دلیل همه گیری ، محاسبات خود را اصلاح کنید. به عنوان مثال ، کالج ویلیامز ، یک مدرسه خصوصی در ویلیامستاون ، ماساچوست ، هزینه حضور خود را برای سالهای 2020 تا 21 به میزان 15٪ کاهش داد. کالج ویلیامز در حال برنامه ریزی ترکیبی از یادگیری حضوری و از راه دور است – دانش آموزان می توانند در صورت تمایل در دانشگاه زندگی کنند.

مدارسی که کاملاً از راه دور می شوند ، گزینه های کمی دارند و یا ندارند – برای مسکن در محوطه دانشگاه. و این می تواند به معنای بازگشت به خانه والدین یا پیدا کردن محل های اقامت خارج از دانشگاه باشد.

ممکن است با توجه به وضعیت زندگی شما ، ممکن است مدرسه شما هزینه های حضور را کاهش دهد. به نظر می رسد ، به عنوان مثال ، دانشگاه 2020 ، کالیفرنیا ، برکلی ، دانشگاه کالیفرنیا ، جایی که دانشجویان برای شروع ترم پاییز از راه دور در آن شرکت می کنند:

  • زندگی در یک سالن اقامت پردیس: 42460 دلار.

  • زندگی در -آپارتمان کامپوس: 39.876 $.

  • زندگی در یک آپارتمان خارج از دانشگاه: 36.920 $.

  • زندگی با اقوام: 29492 دلار.

اگر مدرسه شما از راه دور شود ، هزینه حضور برای همه دانش آموزان تغییر می یابد. ویلیام هادسون می گوید: "اگر شما تصمیم دارید كه به دانشگاه بازگردید و در عوض در خانه بمانید ، باید دانشكده خود را به برنامه خود اطلاع دهند تا هزینه شما تنظیم شود.

" اگر دانش آموزان در خانه بمانند و از راه دور كلاس كنند ، "واقعاً ارزان تر است." جونیور ، معاون رئیس جمهور در امور دانشجویی در دانشگاه فلوریدا A&M در Tallahassee ، که در حال برنامه ریزی یک رویکرد ترکیبی است.

هزینه حضور و غیاب نشان دهنده سقف آنچه شما می توانید وام بگیرید. هر دلاری که لازم نیست وام بگیرید ، دلار است که مجبور نیستید با بهره آن را بازپرداخت کنید ، با علاقه ، در پایین جاده. این بدان معناست که اگر بدون هزینه اجاره در خانه بمانید و یا برای صرفه جویی در هزینه های زندگی ، یک آپارتمان را با دیگران به اشتراک بگذارید ، در طولانی مدت پیش خواهید بود.

در اینجا برخی از تنظیمات ممکن زندگی در کالج شما در پاییز و چگونگی هزینه آنها را بپردازید:

زندگی در پردیس برای کلاس های حضوری یا آنلاین

اگر مدرسه شما در حال کار با یک مدل شخصی یا ترکیبی است که در آنجا در محوطه دانشگاه زندگی می کنید ، هزینه حضور شما تغییر نخواهد کرد و این بدان معنی است کمک های مالی شما تغییر نخواهد کرد.

اما پردیس شما به دلیل COVID-19 می تواند در طول سال تحصیلی بسته شود. اگر این اتفاق بیفتد ، همانطور که در بهار گذشته در مورد بسیاری از دانشکده ها اتفاق افتاد ، احتمالاً مدرسه شما مبلغ کمکی را برای هزینه های غیرمجاز مانند هزینه اتاق ، تخته و تسهیلات بازپرداخت می کند.

چندین مدرسه که قصد دارند بصورت حضوری باز شوند ، به سمت آموزش از راه دور نیز می روند. بعد از استراحت شکرگذاری. برخی از مدارس همچنین تاریخ خرمای متحرک را به هم می زنند. این عوامل می توانند کل هزینه اتاق و تخته شما را که در این ترم پرداخت می کنید ، تغییر دهند.

به عنوان مثال ، در دانشگاه ایالتی پن ، دانشجویان ترم پاییز را به صورت حضوری شروع می کنند اما در اواخر نوامبر به یادگیری از راه دور می روند. برای منعکس کردن این تغییر ، هزینه یک اتاق دوتایی استاندارد 607 دلار کاهش یافت – از 3،427 دلار به 2،820 دلار – و برنامه وعده غذایی میان رده از 2.449 دلار به 2،193 دلار کاهش یافت.

زندگی در خارج از دانشگاه به تنهایی یا با هم اتاقی های

در خارج از دانشگاه ، به اتاق و تخته توجه نخواهید شد ، اما هزینه های اضافی مانند اجاره ، مواد غذایی و آب و برق را نیز خواهید داشت. شما می توانید از کمک های مالی برای پرداخت این قبض ها استفاده کنید.

کالج ها اغلب از داده های منطقه ای و نظرسنجی های دانشجویی استفاده می کنند تا تخمین هایی را برای اجاره و برنامه های خارج از دانشگاه ارائه دهند و اغلب اوقات این مبالغ با زندگی در دانشگاه تفاوت چندانی ندارند. دژجان ، تحلیلگر سیاست در انجمن ملی مدیران امور مالی دانشجویان. با این حال ، مدرسه شما همیشه زندگی در خارج از دانشگاه را ارزان تر از زندگی در دانشگاه می داند.

دانشگاه ایالتی مونتکلر در نیوجرسی ، به عنوان مثال ، تخمین می زند که مسکن و وعده های غذایی برای دانشجویان داخلی که خارج از دانشگاه زندگی می کنند 13،068 دلار هزینه خواهد داشت. ترم پاییز ، در مقایسه با 16193 دلار برای اتاق و تخته در محوطه دانشگاه.

زندگی در خانه با والدین خود

هزینه های ممکن است در خانه با والدین خود کمتر از زندگی در محل زندگی خود و یا در دانشگاه باشد ، اما کالج ها عامل آنها خواهد بود دژجان می گوید هزینه هایی که والدین شما با داشتن خانه به خانه بر می دارند ، تخمین می زند.

"وقتی آن دانش آموز را برگردانید ، چراغ ها روشن تر هستند ، شما باید آنها را تغذیه کنید تا هزینه غذا بالا برود ، گرم شود – همه چیز ادامه می یابد دژجان می گوید. شما می توانید از کمک های مالی برای جبران سهم خود در افزایش صورتحساب خانه استفاده کنید.

و به یاد داشته باشید که هزینه حضور در مدرسه بر چقدر کمک های مالی می تواند تأثیر بگذارد ، اما این یک تخمین است و نه یک لیست جامع. در صورت نداشتن نیاز به فن آوری و تجهیزات اضافی برای یادگیری مؤثرتر از خانه ، مانند مجموعه میز اختصاصی و لپ تاپ نیاز دارید.

نحوه دریافت بودجه بیشتر برای هزینه های زندگی

اگر شما یا خانواده تان اداره کردید. در طول سال تحصیلی ، به مشکلات مالی بپرسید ، از مدرسه خود بخواهید در مورد دریافت کمک های مالی بیشتر را دریافت کنید. این امر مستلزم آن است که درخواست نامه کمک مالی را با نامه خود به مدرسه خود ارسال کنید و برنامه رایگان کمکهای دانشجویی فدرال یا FAFSA را به روز کنید.

ممکن است شما نیز برای دریافت کمکهای اضطراری مانند کمک های نقدی ، بورس های تحصیلی تکمیل ، وام های اضطراری دانشجویی واجد شرایط باشید. یا کوپن.

.