هزینه حضور در کالج چقدر است؟

هزینه حضور و غیاب ، مبلغ تخمینی است که سالانه برای کالج پرداخت می کنید. این یک شماره رسمی است که توسط هر کالج تعیین می شود و شامل شهریه و هزینه ، کتاب و لوازم ، اتاق و تخته ، حمل و نقل و هزینه های شخصی است. بعضی اوقات مردم هزینه حضور را COA می نامند.

می توانید هزینه حضور در وب سایت مدرسه خود را بیابید. ممکن است چندین COA ذکر شده باشد که با توجه به وضعیت مسکن متفاوت هستند. به عنوان مثال ، هزینه دانشجویی که در دانشگاه زندگی می کند با یک دانشجوی مسافر مسافرتی متفاوت خواهد بود.

هزینه حضور و غیاب نشان دهنده قیمت کل کالج قبل از هرگونه کمک است – این "قیمت برچسب" مدرسه است. با این حال ، بسیاری از دانشجویان کمک های مالی ، کمک های بلاعوض یا بورس های تحصیلی دریافت می کنند و مبلغ کمتری نیز پرداخت می کنند.

چگونه از هزینه حضور و غیاب استفاده می شود؟

کالج ها از هزینه حضور و غیاب استفاده می کنند تا مشخص کنند که چه میزان کمک مالی دریافت می کنید. مدارس صلاحیت کمک را با کم کردن کمک های مورد انتظار خانواده یا EFC ، از هزینه حضور در مدرسه محاسبه می کنند. این میزان حداکثر میزان کمک های مبتنی بر نیاز شما را دریافت می کند.

EFC براساس اطلاعاتی است که در برنامه رایگان برنامه کمکهای دانشجویی فدرال یا FAFSA وارد می کنید. این تخمین دولت فدرال را نشان می دهد که خانواده شما چقدر می توانند هزینه تحصیل را بپردازند ، چه از جیب و چه از طریق وام های دانشجویی.

به عنوان مثال ، اگر COA مدرسه شما 20،000 دلار و EFC شما 7000 دلار باشد ، نیاز مالی شما است. 13000 دلار کمک های مبتنی بر نیاز می تواند شامل بورس های تحصیلی ، کمک های مالی ، کمک هزینه تحصیلی ، تحصیل در محل کار و وام های دانشجویی فدرال یارانه ای باشد ، جایی که دولت در حالی که در مدرسه هستید علاقه به شما پرداخت می کند.

شما می توانید با استفاده از یک حسابگر قیمت خالص که هزینه رسمی حضور ، EFC شما و کمک های موجود در آن مدرسه را در نظر می گیرد ، تصور کنید در مورد آنچه که انتظار دارید واقعاً بپردازید ، دریافت کنید. هر مدرسه ای که کمک های فدرال را بپذیرد ، یک مدرسه دارد برای مقایسه هزینه های خود در مدارس مختلف از قیمت خالص استفاده کنید. دفتر حمایت مالی مصرف کننده برای کمک به تحقیقات شما هزینه هزینه مقایسه حضور و غیاب را دارد.

آیا هزینه حضور در وام های دانشجویی تأثیر دارد؟

هزینه حضور در میزان وام های دانشجویی که می توانید وام بگیرید تأثیر دارد. . شما نمی توانید بیش از هزینه حضور در منافع کمک های دیگر وام بگیرید ، و مدرسه شما به وام دهندگان – دولتی و خصوصی می گوید – چه میزان وام برای شما واجد شرایط است.

وام های دانشجویی فدرال همچنین وام های مربوط به هزینه حضور نیست. به عنوان مثال ، دانشجوی تازه متولد وابسته تنها می تواند بدون توجه به نیاز یا COA وام دانشجویی فدرال تا 5،500 دلار وام بگیرد. اگر بعد از رسیدن به حد فدرال وام دانشجویی خود به پول بیشتری احتیاج دارید ، می توانید این منابع را با منابع دیگری مانند پس انداز خانواده یا بورس های تحصیلی یا کمک هزینه های مبتنی بر شایستگی پر کنید. شما می توانید هر مبلغ باقی مانده فراتر از آن را با وام دانشجویی خصوصی تأمین کنید.

اصطلاحات اصلی در این داستان

هزینه حضور (COA): تخمین هزینه های سالانه مدرسه ، از جمله شهریه و هزینه ، کتاب و لوازم ، اتاق و تخته ، حمل و نقل و هزینه های شخصی. کالج ها کمک هزینه خانواده مورد انتظار شما یا EFC را از هزینه حضور در هزینه حضور در برای محاسبه حداکثر مقدار کمک های مبتنی بر نیاز شما می توانید کم کنید. سهم خانواده پیش بینی شده مبلغی است که دولت فدرال برآورد کرده است که خانواده شما می توانند برای کالج بپردازند.

سهم خانواده پیش بینی شده (EFC): تخمینی از دولت فدرال مبنی بر این که خانواده شما چقدر می تواند پرداخت کند تحصیلات دانشگاهی دانشکده ها EFC خود را از هزینه حضور در هزینه های خود برای محاسبه حداکثر مقدار کمکهای مبتنی بر نیاز که می توانید دریافت کنید ، کم می کنند.

ماشین حساب قیمت خالص: ابزاری که کل هزینه کالج را محاسبه می کند – از جمله شهریه ، اتاق و تخته و کتاب – منهای هر نوع کمک هزینه و بورسیه تحصیلی که دانشجو واجد شرایط باشد. کلیه کالج هایی که کمک های مالی فدرال ارائه می دهند باید یک ماشین حساب قیمت خالص آنلاین داشته باشند تا به دانشجویان و والدین کمک کند تا هزینه های خارج از جیب را در نظر بگیرند.

.