مسافران ورودی جهانی اکنون 18 ماه فرصت تجدید دوره دارند

توجه: NerdWallet به شدت از مسافرت در آینده نزدیک دلسرد می کند در حالی که coronavirus همچنان در حال گسترش است. برای محدودیتهای راهنمایی و سفر فعلی ، وب سایتهای CDC و وزارت امور خارجه وزارت امور خارجه را بررسی کنید. لطفا از مطالب این مقاله فقط برای اطلاع رسانی در مورد برنامه های سفر آینده استفاده کنید.

U.S. گمرک و حفاظت از مرزها به مسافران مکرر بین المللی فرصت بیشتری می دهد تا قبل از انقضا از عضویت جهانی ورود خود استفاده کنند. ورود جهانی برنامه ای است که به مسافران از قبل تأیید شده اجازه می دهد هنگام ورود به آمریکا از کیوسک های اتوماتیک در فرودگاه های منتخب استفاده کنند تا هنگام ورود به ایالات متحده از طریق گمرک سرعت بگیرند قبلاً ، اگر اعضای ورود جهانی مجدداً از آن استفاده کرده بودند ، اما هنوز تأیید نشده بودند تاریخ انقضا. این دوره فضیلت اکنون به 18 ماه افزایش یافته است.

هنوز مشخص نیست که برخی از ممنوعیت های سفر بین المللی به دلیل بیماری همه گیر کروناویروس دوام خواهد داشت ، اما تمدید مزایای ورود به سیستم جهانی ممکن است کمی آرامش خاطر را به شما منتقل کند. آنها به محض باز شدن مرزها آماده سفر خواهند شد.

در اینجا چیزی است که شما باید در مورد ورود جهانی بدانید.

شیوع coronavirus باعث شد که پسوند

فرآیند تأیید ورود جهانی ثبت شود. بسیار آهسته. این کار نیاز به تکمیل یک برنامه آنلاین و برنامه ریزی مصاحبه حضوری در یک مرکز ثبت نام ورود جهانی دارد. CBP می گوید قبل از همه گیر کروناویروس ، آنها ظرف 16 روز 80 درصد برنامه های ورودی جهانی را وارد می کردند. برنامه های باقیمانده که نیاز به بررسی اضافی دارند ، عموماً 90 روز یا بیشتر به طول انجامید.

وزارت امنیت میهن همه مراکز ثبت نام ورود جهانی را تا 20 مارس ، به عنوان اقدامی برای محدود کردن گسترش coronavirus ، تعطیل کرد. با بسته شدن مراکز پردازش ، CBP دوره تمدید تمدید را از شش به 18 ماه برای هر کسی که متقاضی تمدید است قبل از انقضای عضویت فعلی خود تمدید کرده است. مسافرانی که در این دوره از ورود به ایالات متحده وارد می شوند ، برای استفاده از ورودی جهانی نیازی به نشان دادن مدارک خاصی ندارند. در حال حاضر ، مراکز ثبت نام ورود جهانی باید حداقل تا 1 ژوئن 2020 بسته شوند.

نیویورک ها هنوز نمی توانند درخواست تجدید کنند

هیچ مشکلی در این دوره برنزه برای ساکنان نیویورک وجود ندارد. از فوریه سال 2020 ، DHS در پاسخ به قانون ایالتی که دسترسی آژانس فدرال به سوابق خاص ایالتی را محدود می کند ، به نیویورک های متقاضی تقاضای عضویت در فهرست ورودی جهانی متوقف شد. ] ورود جهانی به مدت پنج سال خوب است و مسافران می توانند با شروع سال گذشته قبل از انقضای عضویتشان ، از طریق اینترنت دوباره تجدید کنند. [ممکناستبرخیازافرادمجبورشوندمصاحبهدیگریانجامدهند

اگر متقاضیان جدید خارج از ایالات متحده هستند و برای پرواز به عقب برنامه ریزی می کنند ، ثبت نام CBP در برنامه Arrival نیز اکنون هم اکنون عملیاتی است. متقاضیان تأیید شده با شرایط مشروط ، می توانند هنگام ورود به یک پرواز بین المللی در هر یک از 60 فرودگاه شرکت کننده در این برنامه ، مصاحبه حضوری خود را انجام دهند. در غیر این صورت ، متقاضیان جدید در حال حاضر بیش از یک سال (485 روز) از تاریخ درخواست خود برای تکمیل مراحل ثبت نام ، از جمله مصاحبه می گذرانند.

خط آخر

کل صنعت مسافرتی در حال ایجاد تغییراتی است تا مسافران بیشتری را ارائه دهد. انعطاف پذیری خطوط هوایی و هتل ها مهلت های خود را برای [پروازهای19659021] تمدید کرده اند ، ، از شب های هتل و وضعیت نخبگان را بدست آوردند. اکنون CBP با برنامه های سفر معتبر خود نیز همین کار را انجام می دهد. مسافران بین المللی مکرر با ورود جهانی که خرابی در خانه دارند ممکن است بخواهند روند تجدید را آغاز کنند.

راهنمای NerdWallet به COVID-19

در مورد چک های محرک ، تسویه بدهی ، تغییر سیاست سفر و مدیریت امور مالی خود پاسخ دهید. [19659028] چگونه می توان پاداش خود را به حداکثر رساند

شما می خواهید یک کارت اعتباری مسافرتی داشته باشید که اولویت های مهم شما باشد. در اینجا انتخابهای ما برای بهترین کارتهای اعتباری مسافرتی از سال 2020 ، از جمله بهترین ها برای:

.