مزایایی که آرزو می کنم با کارت نقدی آبی AmEx به دست بیاورید

کارت [AmericanExpressBlueBusinessCashAmerican یک کارت اعتباری ساده است ، و American Express باعث می شود تا صاحبان مشاغل بتوانند با پرداخت پول از تمام خریدهای خود بدون حتی فکر کردن در مورد آن ، پول نقدی را پس بگیرند. در حال حاضر ، American Express Blue Business Cash ™ Card پاداش خوش آمدید ارائه نمی دهد ، اما در ازای هر خرید ، تا 50،000 دلار در هر سال تقویم ، 2٪ وجه نقدی به شما تعلق می گیرد. شرایط اعمال می شود.

در حالی که این کارتنی است که برای بدست آوردن جوایز کمی و بدون هیچ تلاشی نیاز دارد ، چند مزیت وجود دارد که من معتقدم این کارت را برای مصرف کنندگان مفیدتر و جذاب تر می کند:

محافظت از تلفن همراه

سلول جدید تلفن ها بسیار گران قیمت شده اند و این روزها می توانند بیش از 1000 دلار برای مشتری هزینه کنند. با افزایش قیمت دستگاه های رده بالا ، داشتن محافظت از تلفن همراه می تواند یک مزیت برجسته برای افزودن به American Express Blue Business Cash ™ Card باشد.

این مزیت باعث می شود آرامش خاطر به صاحبان مشاغل اگر تلفن شما نیاز به تعمیر یا تعویض داشت. اگر در برنامه تلفن شرکت چند کارمند دارید ، این می تواند در استفاده از مشاغل کوچک برای استفاده در جای دیگر صرفه جویی کند. از آنجا که دستگاه ها می توانند گران باشند ، می خواهم ببینم American Express پوشش تلفن همراه 600 دلار یا بیشتر ، را مشابه مزایایی که در کارت های اعتباری ارائه می شود ، ارائه دهد.

این سود همچنین را از هم جدا می کند. ] $ 0 – هزینه ماهانه کارت اعتباری American Express Blue Business Cash [کارت از کارتهای اعتباری دیگر که از تلفن همراه محافظت می کنند ، مانند Ink Business Preferred® – کارت اعتباری 95 $ هزینه سالانه.

مبلغ وجه خود را پس انداز کنید

کارت های اعتباری برگشت نقدی عالی هستند ، زیرا پول نقد پادشاه است. این امکان انعطاف پذیری نهایی را به شما می دهد ، زیرا می توانید هر آنچه را که می خواهید هزینه کنید. خواه برای سفر ، لوازم اداری یا تجهیزات جدید برای شغل خود باشد ، انتخاب مورد نظر شماست.

در حال حاضر ، American Express Blue Business Cash ™ Card به طور خودکار اعتبار وجه نقد شما را به حساب شما اعمال می کند. برگشت پول نقدی شما بعداً استفاده نمی شود

اما بعضی اوقات ترجیح می دهم به جای اینکه American Express به طور خودکار از پاداش های من استفاده کند ، اجازه می دهم پول نقد خود را جمع کنم و هنگام استفاده از آن استفاده کنم. هنگامی که روی "بازخرید" روی پاداش ها کلیک می کنید ، سطح رضایت شما وجود دارد ، و این امکان را برای شخص فراهم می آورد که از پاداش استفاده کند ، و به همین ترتیب ، آنها را مناسب می دانند.

3٪ پول نقد به پرداخت های تلفن همراه بازپرداخت می کند

تعداد افرادی که از کیف پول تلفن همراه خود استفاده می کنند (Apple Wallet ، Google Pay ، Samsung Pay و غیره) در حال افزایش است و انتظار می رود که در سال 2020 به رشد خود ادامه دهد.

در حال حاضر ، صادرکنندگان زیادی وجود ندارند که چند برابر کننده جایزه را برای آنها ارائه دهند. پرداخت های موبایل بنابراین American Express هنگام استفاده از کیف پول تلفن همراه خود روی کارت فیزیکی می تواند خود را از یکدیگر متمایز کند و درصد دیگری را ارائه دهد. این افزایش در نرخ سود می تواند در ایجاد خرید برای صاحب مشاغل تفاوت ایجاد کند.

حمایت های مسافرتی

فقط برخی از کارتهای آمریکایی اکسپرس حمایت های مسافرتی ارائه می دهند ، مانند پوشش تأخیر سفر یا مزایای لغو سفر. ارائه برخی از انواع محافظت در مسافرت می تواند به صاحبان مشاغل کمک کند تا هزینه های مسافرتی مانند بلیط هواپیما یا رزرو هتل را روی American Express Blue Business Cash ™ Card American Express Blue Business Cash [کارتخودبپردازند

.

بدون حمایت از سفر ، مشتریان را در مقابل فشارهای اضافی آسیب پذیر می کند. و هزینه های تجاری از آنجا که این کارت هزینه سالانه ندارد ، من انتظار ندارم که این مزایا به اندازه کارت های اعتباری پریمیوم باشد ، اما برخی از حمایت ها بهتر از هیچ محافظتی نیست.

هیچ هزینه مبادله ای خارجی

در حالی که American Express وجود ندارد. به همان اندازه که ویزا یا مسترکارت در سطح بین المللی پذیرفته شده است ، بسیاری از کشورها در سراسر جهان هستند که کارت های آن را می پذیرند. اما کارت [نقد] Business Express Blue Cash American هزینه تراکنش خارجی 2.7٪ از هر تراکنش پس از تبدیل به دلارهای آمریکا را دارد. شرایط اعمال می شود این بدان معناست که گزینه ی خوبی برای استفاده در خارج از ایالات متحده نیست.

حذف هزینه مبادلات خارجی ، کارت [AmericanExpressBlueBusinessCash™Card American Express Blue Business Cash [Card گزینه خوبی را برای استفاده در هنگام پذیرش در سطح بین المللی ایجاد می کند. این می تواند یک حرکت قابل توجه برای AmEx باشد ، اگرچه – در حال حاضر ، تنها کارتهای بدون هزینه سالانه که هزینه معاملات خارجی را پرداخت نمی کنند ، کلیه کارتهای هتل و هواپیمایی با مارک مشترک هستند .

American Express Blue Business Cash ™ Card یک کارت اعتباری فوق العاده ساده است ، بدون کارت اعتباری که ثواب بسیار خوبی کسب می کند. اما این مزایایی است که من آرزو می کنم این کارت ارائه دهد ، زیرا آنها ارزش زیادی را برای دارندگان کارت اضافه می کنند. چه مزایایی را برای دیدن پیشنهادات American Express Blue Business Cash ™ Card می خواهید؟

چگونه می توان پاداش های خود را به حداکثر رساند

شما می خواهید یک کارت اعتباری مسافرتی داشته باشید که اولویت های مهم شما باشد. در اینجا انتخابهای ما برای بهترین کارتهای اعتباری مسافرتی از سال 2020 ، از جمله بهترین موارد برای:

ارائه می شود.