عوارض جانبی نرم کننده های آلت تناسلی مرد

عوارض گسترش دهنده آلت تناسلی مرد

بعد از جراحی ضخیم شدن و ضخیم شدن آلت تناسلی مرد ، بیماران می توانند زندگی روزمره خود را ادامه دهند ، هیچ کس نمی فهمد که شما تحت عمل جراحی قرار گرفته اید. پس از جراحی بزرگ شدن آلت تناسلی اسکی وجود ندارد. در جراحی بزرگ شدن آلت تناسلی مرد بین آلت تناسلی مرد و کیسه ها یک خط درز وجود دارد ، اما از آنجا که ناحیه ای وجود دارد که در این ناحیه به خوبی بهبود می یابد ، جای زخمی وجود ندارد ، مشخص نیست. هیچ کس نمی داند که شما جراحی کرده اید.

درد پس از جراحی آلت تناسلی مرد فقط در ناحیه شکم یا لب به لب که چربی ها برداشته می شود ، وجود دارد. در اوایل دوره درد در آلت تناسلی مرد وجود ندارد. از آنجا که آلت تناسلی مرد جایی است که می تواند بیش از حد رشد کند ، برای جلوگیری از تورم و نعوظ ، روی آلت تناسلی پانسمان می شود. این باند بعد از 4-5 روز باز می شود. این لباس از شلوار مشخص نیست ، هیچ کس درک نخواهد کرد. بعد از حدود 15 روز ، آلت تناسلی متورم شده و کشیده می شود. پس از این دوره ، کاهش در تورم ، نرم شدن و نرمال شدن گسترش دهنده آلت تناسلی مرد آغاز می شود. بعد از 1 ماه ، آلت تناسلی مرد به طور کامل بهبود می یابد. پس از 6 ماه ، به نتیجه نهایی و نهایی رسیده است.

بیماران باید تا 4 هفته بعد از عمل از رابطه جنسی دور باشند.

عوارض و مشکلاتی که ممکن است پس از بزرگ شدن آلت تناسلی مرد ایجاد شود جراحی؟
در تکنیکی که به کار می برم کاملاً از بین رفتن نعوظ یا احساس وجود ندارد. با این حال ، مانند همه جراحی ها ، این جراحی نیز ممکن است مشکلات خاص خود را داشته باشد. اگرچه بسیار نادر است ، اما عفونت 1 هفته پس از عمل مشاهده می شود و قرمزی در آلت تناسلی خود را با درد نشان می دهد. ممکن است به آنتی بیوتیک و گاهی تخلیه نیاز باشد.

کبودی و تورم ممکن است در ناحیه ای که روغنها از آن استفاده می شود ایجاد شود.

گاهی اوقات چربی اضافی ممکن است در دوره اولیه ذوب شود و باعث ترشح روغن شود. در این حالت ، ترشحات رنگی رنگ روغن زیتون رخ می دهد و به طور متوسط ​​طی 1 هفته به طور خودکار پایان می یابد.

تجمع چربی (بیماران آن را به عنوان کلسیفیکاسیون توصیف می کنند) ممکن است پس از تزریق چربی به آلت تناسلی مرد رخ دهد ، اگرچه نادر است. اگر این جمع شدن به خودی خود ظرف مدت 6 ماه از بین نرود ، جمع شدن تشکیل شده به سادگی برطرف می شود. ضربه یا جراحی وقتی آلت تناسلی مرد به حالت ایستاده است ، به طور معمول باید در یک کش کننده مستقیم آلت تناسلی مرد باشد ، اما به یک طرف خم شود. انحنای آلت تناسلی مرد در حالت ایستاده و تشخیص به وضوح انجام می شود. با جراحی های انحنای آلت تناسلی مشکل فعلی قابل اصلاح است. انحنای آلت تناسلی می تواند به جلو ، عقب یا پهلو باشد. بیماران ممکن است در هنگام مقاربت جنسی با مشکلات و درد روبرو شوند.

در عمل ، در طرف مقابل آلت تناسلی مرد که در آن انحنا با ورود از طریق برش ختنه ایجاد می شود ، ایجاد می شود. به این ترتیب جهت آلت تناسلی مرد اصلاح می شود. موفقیت یا عدم موفقیت جراحی باید در حین انجام عمل با تهیه نعوظ مصنوعی مشاهده شود. اگر انحنای بیش از حد وجود نداشته باشد ، کوتاه شدن اندازه آلت تناسلی مرد رخ نمی دهد. بیماران با انحنای بیش از حد ممکن است پس از جراحی اندکی کوتاه شوند.

درمان زود انزالی با پرکننده های موقتی بر روی آلت تناسلی مرد
دلایل زیادی برای انزال زودرس در مردان وجود دارد. اینها دلایل روانشناختی ، ناسازگاری بین همسران ، حساسیت بالای سر آلت تناسلی مرد است.

تعدادی از درمان های پزشکی برای جلوگیری از انزال زودرس وجود دارد. عملی ترین مورد در این میان فرآیند حساسیت زدایی بسیار سبک آلت تناسلی مردانه با استفاده از پر کردن موقتی (به ازای هر آلت تناسلی مرد) است. این روش احساسات طبیعی شما را تغییر نخواهد داد ، فقط کافی است که انزال زودرس را به دلیل حساسیت زیاد اصلاح و کاهش دهید.

پر کردن سر آلت تناسلی مرد برای جلوگیری از انزال زودرس با بی حسی موضعی و کرم انجام می شود و یک روش بسیار آسان است . در استفاده از درمان زود انزالی ، فیلر به سر آلت تناسلی تزریق می شود ، همچنین این پر کردن باعث بزرگ شدن سر آلت تناسلی می شود. ماندگاری توسعه دهنده آلت تناسلی مرد و فرآیند آن 1 سال است. پس از اولین استفاده ، برای چند روز تورم در قسمت آلت تناسلی وجود خواهد داشت ، با این تفاوت که بیمار می تواند زندگی عادی خود را به طور کامل ادامه دهد. بعد از 1 هفته کاملاً کارآمد می شود. پس از 1 سال ، هنگامی که اثر پر شدن به پایان می رسد ، کاملاً بهبود می یابد. ارائه شده ، ارقام فوق این واقع بینانه نیستند. از آنجا که جراحی انجام شده با ضخیم شدن آلت تناسلی مرد همراه است ، ضخامت آلت تناسلی مرد به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. این محدودیتی ندارد. بنابراین هم افزایش ضخامت و هم تغییر طول باعث بزرگتر و بزرگتر نشان دادن آلت تناسلی می شود. اگر جراحی ضخیم شدن آلت تناسلی تکرار شود ، آلت تناسلی دوباره ضخیم و بزرگتر می شود. بنابراین ، در حالی که طول خاصی محدود است ، اما رشد عرضی محدودیتی ندارد.

همانطور که یک ارولوژیست مشهور قبلاً اظهار داشت ، "هیچ مردی نیست که آلت تناسلی بزرگتر را دوست نداشته باشد". اما اولین و مهمترین واقعیت در مورد بزرگ شدن آلت تناسلی مرد این است که آنچه را در عکسها ، فیلمها یا در اینترنت مشاهده کرده اید فراموش کنید. مطالعات قبلی نشان داده است که متوسط ​​طول آلت تناسلی مرد کمی بیش از 12.7 سانتی متر و قطر آن 3.81 سانتی متر است. البته با توجه به جغرافیا و منشأ قومی می توان تغییراتی را در این مقادیر مشاهده کرد.

یافته های حاصل از یک مطالعه که شامل 367 نفر از پرسنل نظامی ، همه مرد و بالای 40 سال بود ، نشان داد که کسانی که از ظاهر دستگاه تناسلی خود راضی هستند اعضای بدن دارای اضطراب جنسی پایین تر و عملکرد جنسی بهتر بودند.

در یک مقاله منتشر شده در مجله Urology ، یکی از معتبرترین مجلات اورولوژی ، نویسندگان اظهار داشتند که حدود 20٪ از 92 بیمار که آلت تناسلی کوتاه دارند شکایت "بیش از اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد. از همه مهمتر ، هیچ یک از این بیماران در حقیقت آلت تناسلی کوتاه ندارند. "

در واقع ، اطلاعات تأییدی کافی برای همه محصولات تقویت کننده آلت تناسلی مرد در بازار وجود ندارد و اخطارهایی در مورد آنها داده شده است. سازمان غذا و دارو (FDA) اظهار داشت که مکمل های غذایی به دلیل محتوای نامعلوم می توانند مضر باشند. از نظر علمی ، این مکمل ها و مکمل ها آلت تناسلی بازوها را بزرگ نمی کنند. در نهایت ، آلت تناسلی مرد متشکل از یک جفت corpus cavernosum و یک بدن spongiosum تعیین شده از نظر ژنتیکی است. حتی تقویت جراحی نیز با شکست مواجه می شود. در حالی که این یک فرایند برای بزرگ شدن آلت تناسلی است که شامل بریدن رباط تعلیقی در ریشه آلت تناسلی است ، اما این یک مانور توهمی است. به عبارت دیگر ، در واقع آلت تناسلی مرد را طولانی نمی کند ، اما احساس طولانی شدن را ایجاد می کند. از همه مهمتر ، طبق مطالعه ای که در دانشگاه تورینو در ایتالیا انجام شد ، بیان شد که درمان های جراحی در این زمینه با "میزان عوارض بالا و خطر ابتلا به عوارض جانبی" مشخص می شود.

با این حال ، یک روش امیدوار کننده وجود دارد به همان تحقیقات ایتالیایی. نویسندگان خاطرنشان کردند که هنگام آزمایش ، روش کشش منجر به بزرگ شدن آلت تناسلی مرد می شود. همانطور که از نام آن مشخص است ، روش کشش شامل قرار دادن یک وسیله فرسوده خارجی بر روی آلت تناسلی مرد و سپس کشش آن هر روز است. یک مطالعه در این زمینه گزارش داد که شرکت کنندگانی که هر روز به مدت چهار تا شش ساعت در چهار ماه از این روش استفاده می کردند ، رشد متوسط ​​1.78 سانتی متری را ثبت کردند. در مطالعه دیگری ، رشد 2.2 سانتی متری با درمان مشابه حدود شش ماه به دست آمد.

همانطور که اوروف دانوف ، متخصص این مسائل ، "این مردان هستند ، نه زنان که به آلت تناسلی حسادت می کنند" دانوف گفت که زنان به طور کلی این کار را نمی کنند از اندازه آلت تناسلی شرکای جنسی خود شکایت دارند و حتی زنان در عوض از او می پرسند که آیا آلت تناسلی موجود شریک زندگی آنها "می تواند در یک مرد شیرین تر و خوشایندتر جای گیرد".