عطر عالی و عطرهای دلپذیر برای احساسات شما

 عطر و عطر عالی برای بهم زدن احساسات شما

عطر عالی و عطرها برای ترساندن احساسات شما

20 مارس 2020
Ubuy
0 نظرات

1+

wtp_ulike_ : after {background-image: url (https://blog.ubuy.com/wp-content/uploads/2020/01/heart.png) مهم! }

چه کسی عطر و ادکلن خوب و عطر و طعم را از طریق هوا به طور ظریف دوست ندارد؟ این احساس بسیار هیجان انگیز ، آرامش بخش و پرانرژی است.

اینها همچنین می توانند به عنوان هدایای سالگرد عروسی به همسرتان یا سایر زوج ها که سالگرد خود را جشن می گیرند ، اهدا شوند. هرکسی دوست دارد عطر خوبی به عنوان هدیه بدست آورد. لیست محصولات جالب شامل دیفیوزرهای روغن معطر ، شمع های عطر ، عطرها ، اسپری ها و غیره

از طیف گسترده ای از وسایل جالب موجود در Ubuy ، بهترین سایت خرید آنلاین لوازم آرایشی مردانه و زنانه ، لباس ، لوازم جانبی مد و غیره کاوش کنید.

شمع یانکی

کره های عطر ، ستاره اقیانوس


 کره های عطر شمع Yankee
هم اکنون خریداری کنید

دانه های خنثی کننده شمع Yankee کوچک اما قدرتمند هستند. آنها در خنثی کردن بو و طراوت فضاهای کوچک تا 30 روز کمک می کنند.

این دانه های مناسب عطر خوشبو کننده ای را در قفسه ها ، کمد ها ، حمام ها و سایر نقاط برای برطرف کردن بوی هوا راکد فراهم می کنند. باریکه باریکه کوچک شود ، شیشه را تعویض کنید.

عطر

Aromatherapy Balm Mindful Minis مجموعه هدیه


 Aromatherapy Balm Mmfulful Minis مجموعه هدیه
هم اکنون خریداری کنید

مجموعه هدیه های مینیز آروماتراپی معطر برای سفر بسیار مناسب است و در یک قلع مسافرتی قابل استفاده مجدد قرار می گیرد. این مجموعه شامل عطرهای مختلفی مانند خواب خوب ، استرس ، تمرکز ، خوشبختی و فرار است.

عطر چاه خواب برای افرادی که مشکلات خواب ، اضطراب ، جت تاخیر دارند ، و غیره مناسب است.

شما می توانید از همه موارد مختلف استفاده کنید عطر در طول روز به عنوان یک آیین کامل برای بهزیستی. این آروماتراپی که برنده جایزه می شود ، هدیه خوبی برای دوستان ، اقوام یا خانواده است.

ذن نسیم

دستگاه پخش کننده روغنهای ضروری


 ذنفر نساجی روغن اسانس ذن
هم اکنون خریداری کنید

دستگاه پخش کننده اسانس ذن نسیم در یک مدل دانه چوبی زیبا قرار دارد که رطوبت بخار را به هوای شما می بخشد و به پوست خشک شده و سینوس ها کمک می کند. شما می توانید شمع های معطر ، مواد شیمیایی مضر را جایگزین کنید تا یک خواب درمانی آرام بخش و آرام داشته باشید. این چراغ LED دارای 14 رنگ زیبا است که در تاریکی درخشان است.

از فناوری Nebulising اولتراسونیک با رطوبت خنک استفاده می کند. می توانید هر یک از روغن های رایحه دلخواه خود را مانند لیموترش ، گل یاس ، درخت چای ، اسطوخودوس ، اکالیپتوس ، دارچین ، سیب ترد و غیره اضافه کنید.

مخلوط مغناطیسی

عطر زنانه لوکس فرومون


 عطر زنانه لوکس فرومون
هم اکنون خریداری کنید

عطر فرمون لوکس مغناطیسی 4a برای خانم ها با گیاهان طبیعی و ترکیبات پر انرژی تنظیم شده است. این دستگاه برای افزایش و ایجاد ارتباط با دیگران در سطح بالاتر با افزایش کاریزما و اعتماد به نفس شما طراحی شده است.

این عطر لطیف اما قدرتمند برای خانم ها حاوی انواع مختلفی از مواد طبیعی برای ایجاد یکنواختی صاف و مطبوع است که چاق نیست و همچنین شامل لمس گل رز ، یاس و وانیل است. قطعاً تأثیر طولانی مدت دارد.

Flyingtrav

آروماتراپی آروماتراپی ضروری گردنبند


 آروماتراپی گردنبند اسانس روغنی اساسی
هم اکنون خریداری کنید

پخش کننده اسانس دارای یک درخت منحصر به فرد از طراحی زندگی است که از زیبایی طبیعی و فراوانی طبیعت الهام گرفته شده است.

با اندازه بزرگ دیسک بسیار راحت ، زیبا و قابل تنظیم است. [ساختهشدهازفولادضدزنگپریمیوم،ضدزنگومقاومدربرابرخوردگیاست

این آویز روغنی 2 از 1 اسانس با کلیپ دریچه اتومبیل ایده خوبی برای هدیه دادن برای افرادی است که به زندگی طبیعی ، یوگا و غیره می توانند از آروماتراپی لذت ببرند و احساس سعادت کنند.

Lionel Richie

HELLO Eau De Parfum


 HELLO ادو پارفوم
هم اکنون خریداری کنید

سلام توسط Lionel Richie Eau De Parfum یک شکلات میوه ای نارس شکلات با ظرافت های گل و شرقی است. این یک تجربه معطر و طعم دهنده زیبا و شرجی است.

نت های شیرین این عطر زنانه سبک و مهمان است. دارای نت هایی از گل سفید ، گلابی ، لیمو ، گریپ فروت و فلفل صورتی صورتی است. نتهای گل از نت های برتر پیروی می کنند که باعث برانگیختن شخصیت زنانه و عاشقانه عطر می شود.

لیونل عطرهای کاملاً منحصر به فردی را تحت تأثیر سفرهای خود ، حس قوی طراحی و زرق و برق زندگی خود قرار داد. آنها مانند آهنگهای او واقعاً شگفت انگیز هستند.

Versace

اسپری اسپری ادو توالت مردانه ورساچه


 اسپری مردانه Versace's Eros ادو تویلت
هم اکنون خریداری کنید

مفاهیم اصلی عطر اروس عشق ، شور ، زیبایی و میل است. رایحه ورساچه عطری است برای یک مرد قوی ، پرشور و پرشور.

این عطر مردانگی متعالی را از طریق هاله ای درخشان تفسیر می کند که شدید ، پر جنب و جوش و درخشان است. این طراوت از ترکیبی از برگ نعنا ، جگر لیمو ایتالیایی و سیب سبز بدست می آید.

همچنین دارای یادداشت هایی به یاد ماندنی از گل شمعدانی و آمبوکسان ونزوئلا در یک مخلوط دلپذیر و حساس است که تمام روز بر روی پوست شما باقی می ماند. این کار را از Ubuy دریافت کنید و خرید آنلاین مردان را برای یافتن موارد دیگری امتحان کنید.

YINUO MIRROR

مجموعه هدایای شمع معطر


 مجموعه هدیه شمع معطر YINUO MIRROR
هم اکنون خریداری کنید

مجموعه هدایای شمع معطر Yinuo شامل 4 عطر رز ، اسطوخودوس ، لیمو و انجیر مدیترانه ای است. این ماده با موم طبیعی سویا ساخته شده است که به آن کمک می کند بدون ایجاد دود سیگار به طور مساوی بسوزد.

برای بدن و محیط زیست سالم و بی ضرر است. این شمع ها ماندگار هستند و می توانند تا 75 ساعت بسوزانند.

این آروماتراپی را فراهم می کند و ضمن ایجاد آرامش و آرامش ، فضای تقویت کننده خلق و خوی را ایجاد می کند. این مناسب برای مسافرت یا برای اهداف تیزهوشان است.

LifeAround2Anggels

مجموعه هدیه بمب حمام


 LifeAround2Angels مجموعه هدیه بمب حمام
هم اکنون خریداری کنید

این 12 بمب دست ساز منحصر بفرد دست ساز و کاربردی و آرامش بخش هستند. این گیاه با ترکیبات طبیعی ساخته شده است و بدون رنگ آمیزی وان ، رنگ آمیزی می شود.

آنها برای پوست نرمال یا خشک فرم درمانی و مرطوب کننده دارند. این بمب های حمام پیچیده شده به صورت جداگانه برای سالگردهای عروسی مناسب هستند و همچنین برای افراد خاص هدیه خوبی می دهند.

Ominilight

آروماتراپی اسانس روغنی اصلی


 آروماتراپی اسانس روغنی اصلی روغن آروماتراپی
هم اکنون خریداری کنید

این پخش کننده اسانس روغنی آروماتراپی یک اثر هنری زیبا است. ماده مانند رزین می تواند از انتشار روغن معطر در برابر خوردگی توسط روغنهای اساسی محافظت کرده و عمر آن را افزایش دهد.

این طرح منحصر به فرد می تواند با هر نوع دکوراسیون منزل به راحتی مطابقت داشته باشد. این یک غبار ریز با فرکانس بالا را از بین می برد تا خشکی محیط را از بین ببرد. شما می توانید فاصله کاری را برای انجام اشتباه تنظیم کنید.

می تواند بطور مداوم 7 تا 10 ساعت کار کند و عطر را در تمام اتاق پخش کند. همچنین می تواند به عنوان چراغ شب استفاده شود.

پست عالی عطر و عطرهای دلپذیر برای احساسات شما برای اولین بار در نکات و ترفندهای خرید آنلاین ظاهر شد | آخرین روند خرید 2020 | وبلاگ Ubuy.