عروس سفارش پستی واقعی آسیا چیست؟ – سورنا کلود

در فیلم 1954 ، جنگل برهنه ، چارلتون هستون نقش یک مالک غنی کاکائو در ونزوئلا را بازی می کند که برای یک عروس سفارش پستی ، که یک بیوه از نیواورلئان است ، می فرستد. در واقع این یک عروسی توسط یک پروکسی است که به همراه برادرش در مراسم قانونی برای او ایستاده اند. پس از ورود وی و ملاقات آنها ، دو فرد با اراده قوی در ابتدا از این قرارداد پشیمان می شوند. با این حال ، طاعون مورچه های ارتش باعث می شود عشق واقعی پیروز شود.

گفته می شود که او تعجب کرده است ، زیرا او قصد دارد فقط به معنای نقص شرکت باشد. در هر صورت Elbonia بیشتر به صورت Cloudcuckooland تصویر می شود. یک قسمت از استخوان ها شامل جسمی است که تمام استخوان هایش برداشته شده است. معلوم می شود که این زن عروس سفارشی چینی بوده است ، اما شوهر آمریکایی وی به دلیل بیماری او بازپرداخت دریافت کرده است.

 عروس سفارش نامه ای

انواع عروس های سفارش نامه زنان جوان برای ازدواج بلوغ عروس واقعیتهایی که باید در مورد عروسهای اینترنتی بدانید نرخ موفقیت چند نفر قیمت آن را انجام می دهند؟ منشا عروس سفارش پستی از کجا این عروس های عروس در سراسر جهان انجام می شوند؟ چرا در واقع یافتن دختران برای ازدواج در میان سایت های عروس سفارش پستی خوب است؟ قطعاً عروس سفارش نامه چیست؟ همانطور که برچسب توصیه می کند ، عروس سفارشی عروس دختری را که خود را وقف یک شرکت رابطه می کند تا به عنوان یک دوست انتخاب شود. این ماده ها از ملت های صنعتی نشأت گرفته اند و علاوه بر این آرزو دارند که با فردی که از یک ملت جهانی ازدواج می کند ازدواج کنند. در واقع ، آنها تلاش می کنند تا با برآمدن از کشورهایی با استقرار عالی ، نتیجه عالی خود را پیدا کنند. در حقیقت زمان هایی گذشته است که پیدا کردن همسر مناسب روابط عروس برای سفارشات پستی واقعاً سخت بود.

س: سیاست بازگشت مانند یک عروس چیست؟ آیا بازپرداخت دریافت می کنید؟

ظاهراً در این شهر کوچک آلاسکا ، بهترین عاملی که می توانید به شوهر خود بدهید یک پسر است. سوزی سان شاین هر شب شام خود را می پزد و یک ژاکت برای او می بافت تا او را دوست بدارد. بسیاری از زوجین عکسها و داستانهای خود را برای صفحه وب توصیفات از طریق ایمیل برای ما ارسال می كنند.

لین با انزجار سند لی را تحویل می دهد و آماده عزیمت می شود ، اما لی اصلاح شده از او می خواهد تا گاو را بازیابی كند. لی متوجه می شود که عاشق آنی است ، آنها معمولاً شروع به بازسازی مزرعه می کنند. اجزای مختلف در هر کشور خانم ها را وادار می کند تا خانه های خود را ترک کرده و از یک غریبه دیجیتال استفاده کنند. در مورد چین ، که کمبود زنان دارد و به نظر می رسد آخرین مکانی است که یک دختر برای کشف مسابقه کشتی می گیرد ، تعصب فرهنگی در مقابل دختران مطلقه یا خانمهایی که بزرگتر هستند ، آنها را به شکار یک شخص دیگر در جایی دیگر سوق می دهد ، زوگ می گوید.

شاید نگران کننده ترین آماری که جمع آوری شده این است که چهل و نه درصد از همسران مصاحبه شده ده تا بیست سال از همسرانشان بزرگتر بوده اند. سه درصد دیگر از زوجین فاصله سنی 20 سال یا بیشتر دارند. سسیلیا دیوکسون ، سرپرست پژوهشگر PWC ، از این آمار شوکه نشده است. "من و شوهرم حدود 4 سال با یکدیگر نامه نوشتیم. من قبلاً فکر می کردم که او فرد خاصی خوب است زیرا او برای من پول می فرستد … وقتی کارم را از دست دادم ، او با ارسال 200 دلار برای من از خانواده من حمایت کرد.

ترامپ تنها فرد برجسته نیست که با یک خانم بین المللی ازدواج می کند ، جب بوش با همسرش در مکزیک آشنا شد. روپرت مورداک ، مدیر عامل سابق فاکس نیوز ، با وندی دنگ از چین ازدواج کرد و این پرونده همچنان ادامه دارد.

حتی اگر کودک کوچک 29 ساله تا ساعت 2 بامداد در یک کلوپ شبانه به سر می برد ، گونه هایش گلگون است و آرایش های ماهرانه و مخفیانه او را پنهان می کند. شاخص های خستگی. اما در حالی که جان با جمعیت مجلل درمی آمیزد ، بدون شک داستان او کاملاً متفاوت با افرادی است که در اطراف او هستند. شوهرش که دو برابر سن او است ، پس از دیدن عکس او در یک لیست و نوشتن نامه برای بیش از 12 ماه ، او را سه سال در کانادا معرفی کرد. جان توضیح می دهد: "من می توانستم عشق رمانتیک را انتخاب کنم – قبل از ازدواج من هفت سال با کسی که دوستش داشتم قرار داشتم." "اما او درجه یک نبود و مرا به خاطر شخص دیگری رها کرد. این یک بار تصمیم گرفتم به دنبال ویژگی های دیگر یک مرد باشم. عشق رشد می کند. " در واقع ، او یکی از بسیاری از زنان ویرجینیایی بود که نامزدهای سابق خود را لرزاند. چند روز بعد ، او موافقت کرد که با کشیش گریویل پولی ازدواج کند.

خانمها مانند مدل قرن هفدهم The Bachelorette ، قبل از اینکه بفهمند کدام یک از گلهای استعاره را دریافت می کنند ، ده ها خواستگار مشتاق را سرگرم کردند. بانویی که پس از وقفه خواستگاری از راه دور ، از نظر تاریخی با مکاتبه کتبی ، خواستگاری یا قبول ازدواج قراردادی تنظیم شده توسط یک شرکت یا کارگزاری را انجام می دهد. "من در تمام افراد با موهای سبک و چشمان سبک وزن و بینی های بلند گرد ظاهر شدم و فکر کردم ، چرا خانمهایی که در اینجا ذکر شده بسیار زیبا هستند او به من احتیاج دارد؟" Bascel می گوید ، که چهار پا نسبت به شش پا یک شوهرش فاصله دارد. امروز ، لیندن و باسکل دو دختر 15 و 11 ساله دارند. در حالی که بچه ها کانادایی هستند ، باسکل احساس می کند که آنها همچنین باید درباره سنت فیلیپین اطلاعاتی کسب کنند. او گویش خود را به آنها آموخته است و در خانه معمولاً غذاهای سنتی فیلیپین را می پزد. شوهر او زود برای کار می رود ، و باسل روزمره زودتر از او ، ساعت چهار صبح ، برای تهیه صبحانه و ناهار خود از خواب برمی خیزد. Linden شروع به مکاتبه با یک خانم در دهکده Guihulngan در فیلیپین کرد.

 سفارش پستی عروس

شما ثبت نام می کنید ، هزینه را پرداخت می کنید و خدمات ابزار لازم برای کشف عروس را به شما می دهد. به عنوان مثال ، شما می توانید در ایالات متحده اقامت داشته باشید ، اما نامزد آینده شما می تواند جایی در اروپا واقع شود. عشق مکان محور نیست و به همین دلیل نباید از شکوفا شدن در هر جایی که ممکن است منع شود. ما چنین شرکت های عروس سفارش پستی را پیدا می کنیم و آنها را عمیق بررسی می کنیم. ما در وهله اول بررسی ها را بر اساس هزینه موفقیت و رضایت مشتری آنها می نویسیم.

کسی امیدوار است که تقریباً همه مردها نسبت به همسرانی که خریده اند رفتار کنند اما کسانی که حداقل دو سال وقت ندارند تا در زندگی عروس خود ویران کنند. بسیاری از نوجوانان در جستجوی این سرویس به طور قابل توجهی مسن تر از زنانی هستند که برای ازدواج با آنها قرارداد بسته اند ، اگرچه برخی از شرکت ها خریداران خود را به این که 20 تا 12 ماه اختلاف سنی داشته باشند تشویق می کنند. امروز عروسانی که از کاتالوگ های آنلاین انتخاب می شوند از روسیه ، اروپای شرقی ، آمریکای مرکزی و آسیا وارد ایالات متحده می شوند. مجله حقوق و تجارت بین الملل شمال غربی تخمین می زند که سالانه 20،000 فیلیپینی برای ازدواج با خارجی ها به خارج از کشور می روند. عروس های سفارش پستی بیش از یک قرن است که به ایالات متحده می آیند.

این اصطلاحی است که بسیاری از مردم در مورد آن یاد گرفته یا شنیده اند حتی اگر کلمه سفارش نامه پستی آسیایی عروس سفارش لاتین بحث برانگیز است. این نوع تداعی وجود دارد ، اما عبارات کاملاً متفاوت وجود آن را تحت الشعاع قرار داده اند. آیین نامه ای در مورد عملکرد شرکت های عروس سفارش پستی دارند. زنان مصاحبه شده برای این پروژه ، داستانهای مشابهی راجع به سو abuse استفاده و انزوا بازگو کردند.

زوجینی مانند الکینگتونها ، پیشکسوتان سیستم سفارشات پستی وجود دارند که نمایندگی خود را مستقر کرده اند. یا بیل آرمسترانگ ، نام مستعار مورد استفاده توسط تولید کننده و کارآفرین گزارش لس آنجلس ، که اقیانوس آرام ، آژانس عروس سفارش پست را اداره می کند ، و ابتکاراتی مانند حقوق طلا را در ساحل عاج درگیر کرده است. خانم الکینگتون می گوید ، اما تنهایی ارزش کمی برای پرداختن یک زندگی در ایالات متحده است ، اعتقادی که او به نظر می رسد با هزاران دختر مختلفی که به کاتالوگ های سفارشات پستی خیره شده اند ، مشترک است. آقای پترسون بیش از نود دختر را از آن عروس سفارش پستی در فهرست و افرادی که برای او نامه نوشته بودند ، انتخاب کرد و نامه ای نوشت که در مورد خودش می نویسد. او نوشت ، او نوشت ، در تنسی به دنیا آمد و بزرگ شد ، شغل او به عنوان یک تکنسین برتر کنترل کیفیت در مهندسی سیاره ای حدود 28000 دلار در سال برای او درآمد ، او عقیم بود و به دنبال یک زن بود. اگر مشتری "معمولی" صنعت عروس با سفارش پستی وجود داشته باشد ، مطابق با داور جدلیکا ، استاد جامعه شناسی در دانشگاه تگزاس در تایلر ، که درباره الگوهای انتخاب همسر در آمریکا تحقیق می کند ، آقای پترسون نزدیک می شود. [19659002] او یک فرصت دیگر به او داد و شخصی را دید که شوهرش بود. وقتی او را دید ، بلافاصله فهمید که این همان شخصی است که به او احتیاج دارد. او راه افتاد ، سلام كرد و اندكي نياز داشت كه يك مترجم را بياورد تا آنها بتوانند صحبت كنند. پس از آن تعدادی از قرارها اتفاق افتادند و هنگامی که آنها برای صرف شام بیرون رفتند ، زیرا آنها قادر به برقراری ارتباط نبودند ، اکنون شوهر او برای یک عکس در یک سرویس خانه در شهر محل زندگی خود طراحی کرد. ایتالینا ویلسون هرگز قصد ازدواج با یک مرد خارج از کشور را که با زبان او ارتباط برقرار نکرده بود. وی همچنین قصد نداشت در 6000 مایل دور از خانواده اش به کشوری که چیزی از آن نمی داند مانور دهد.

در دهه نود ، صنعت سفارشات عروسی از طریق پست به شدت تغییر کرد. کاتالوگ کاغذ و مکاتبات قلم و کاغذ توسط اینترنت و پیام الکترونیکی جایگزین شده است. اداره مهاجرت تخمین زده است که 100000 خانم در بسیاری از وب سایت های ایالات متحده در دسترس بودن به عنوان عروس خارج از کشور هستند. در دهه نود ، دوره زمانی عروس سفارش پستی معنای نامطلوبی داشت.

منتقدان این صنعت را به نوع دیگری از قاچاق انسان به 3 دلیل اصلی متهم می كنند. اول ، بسیاری از زنانی که به نظر می رسد عروس سفارش پستی هستند ، از مکان های بین المللی با محدودیت دسترسی مالی خانم ها می آیند. ثانیاً ، برخی از دلالان ازدواج و آژانس ها در این شرکت بیش از آنچه که در رابطه با رفاه حال زنانی هستند که ادعا می کنند برای یافتن عشق و زندگی جدید کمک می کنند ، بیشتر به فکر درآمد هستند. سرانجام ، افراد IMB را در قبال ایمنی عروس های سفارشی که خریدارانشان را به آنها معرفی می کنند ، مسئولیت ندارند و بسیاری از عروس های سفارشات پستی را در معرض خشونت و استثمار همسرانشان قرار می دهند.