شما می توانید گزارش های اعتباری رایگان هفتگی دریافت کنید – در اینجا کارهایی که باید انجام دهید NerdWallet است

سه آژانس بزرگ گزارش دهی اعتبار روز دوشنبه اعلام كردند كه مصرف كنندگان می توانند گزارش های اعتباری هفتگی را از این طریق تا آوریل 2021 دریافت كنند. . و بر خلاف دسترسی اساسی یک بار در سال است که قبلاً توسط Experian ، Equifax و TransUnion اعطا شده بود.

"جان الزایمر ، کارشناس اعتبار ، گفت:" در حال حاضر قانون حق حق یک در هر 12 ماه را به ما می دهد. " [تحسیناینحرکتراتحسینمیکند

"ممکن است این مسئله در سال 2003 معنی داشته باشد که این امر عملی شود ، اما واقعاً در سال 2020 معنی ندارد." "این حرکت توسط دفاتر اعتباری ایده خوبی است ، زیرا ما واقعاً باید گزارش های اعتباری خود را هر بار چرخه اظهارنامه ، که اساساً یک بار در ماه انجام می شود ، بررسی کنیم."

آنچه می گیرید – و نکاتی

مجانی ها نیستند. نمرات اعتباری ، بلکه گزارش های اعتباری. گزارشهای اعتباری شما حاوی داده هایی است که از شرکت های FICO و VantageScore در رتبه بندی استفاده می کند تا از نمرات اعتباری استفاده کنند. گزارش ها بلوک های ساختمانی را که در نمرات شما قرار می گیرند نشان می دهد ، و این بینش را بیش از دیدن یک شماره فراهم می کند.

برای دریافت گزارش های خود ، به AnnualCreditReport.com بروید. نام ، آدرس ، شماره تأمین اجتماعی و تاریخ تولد خود را وارد کنید. این صفحه برای انعکاس گزارش های هفتگی جدید به روز شده است ، اما ممکن است کاربران به دلیل حجم زیاد با مشکل روبرو شوند. اگر مشکل دارید ، برای گزارش آن از پیوند "با ما تماس بگیرید" در صفحه استفاده کنید.

همچنین می توانید گزارشات خود را از طریق پست درخواست کنید ، با استفاده از فرم موجود در سایت. بر روی "همه چیز در مورد گزارش اعتبار" و "دریافت گزارش اعتبار خود" کلیک کنید. یا با شماره 877-322-8228 تماس بگیرید.

  • برای تأیید هویت خود آماده پاسخگویی به سوالات مربوط به امور مالی خود باشید. ممکن است بخواهید سوابق مفیدی داشته باشید ، مانند صورت های بانکی و کارت اعتباری.

  • بدانید که رابط و گزارش هر یک از دفتر اعتبار متفاوت از سایرین خواهد بود.

  • برای یک فروش سریع آماده شوید. این سه دفتری معمولاً از طریق اشتراک پولی به نمرات اعتباری شما دسترسی دارند. اما می توانید نمرات اعتباری خود را به صورت رایگان از بسیاری از وب سایت های امور مالی شخصی و برخی از بانکها و صادرکنندگان کارت اعتباری دریافت کنید.

  • توجه داشته باشید که چاپ گزارش کامل اعتبار خود از کاغذ زیادی استفاده می کند. به دنبال گزینه ای برای بارگیری و ذخیره آن به صورت PDF باشید.

  • برای گزارش بعدی ، روی "دریافت گزارش بعدی یا پایان یافتن" کلیک کنید. از بعد از ظهر دوشنبه ، پیام نهایی روی صفحه و سایر منابع هنوز هم هر 12 ماه یک گزارش رایگان ذکر می کنند. باید به زودی بروزرسانی شود ، اما بدانید که دسترسی اکنون هفتگی است.

نحوه استفاده از گزارش های اعتباری خود

گزارش های خود را بخوانید ، و به دنبال نقاط احتمالی مشکل هستید. آگاه باشید که برخی از حسابها ممکن است در هر سه گزارش نشان داده نشوند. بستگی به این دارد که طلبکاران چگونه اطلاعات را گزارش می دهند.

در اینجا باید به دنبال آن باشید:

حساب هایی با تغییرات پرداخت : : اطمینان حاصل کنید که هرگونه اقامتی طبق توافق گزارش شده است. اگر حساب شما در شرایط توافق قرار داشت و شما پایان خود را حفظ می کنید ، همچنان باید حساب های شما به صورت "فعلی" گزارش شوند.

علائم کلاهبرداری یا سرقت هویت: خطاهایی که سرقت هویت را نشان می دهد شامل آدرس ها

خطاهایی که ممکن است نمره شما را پایین بیاورند: خطاهای کاهش نمره به طور بالقوه در امتداد خطوط یک حساب گزارش می شود که در آن نبود یا یک مانده حساب را به اشتباه گزارش کرده اید. دیگران ممکن است روی نمره شما تأثیر نگذارند ، مانند غلط املایی.

Ulzheimer ، که در شرکت نمره گذاری اعتبار FICO و دفتر اعتباری Equifax کار کرده است ، می گوید که بدون توجه به اندازه ، به دنبال خطا می رود. او می گوید: "همه خطاها ارزش اعتراض دارند." "برخی از مواد آرایشی هستند بنابراین نتیجه ای بهتری نمی گیرند ، اما من ایده داشتن گزارش های اعتباری کاملاً دقیق را دوست دارم حتی اگر این به معنای اصلاح یک آدرس یا هجی کردن نام سابق باشد."

اگر مشکلی دیدید.

گزارش های هفتگی بدان معنی است که شما می توانید تقریباً به محض ایجاد اشتباه ، آن را اشتباه بگیرید و با آن اختلاف نظر داشته باشید تا گزارش اعتبار خود اصلاح شود. دفاتر اعتباری معمولاً 30 روز فرصت دارند تا تحقیق کنند ، اما دفتر حمایت مالی مصرف کننده اخیراً راهنمایی هایی را صادر کرده است که 45 روز به آنها می دهد.

اگر خطایی در نحوه گزارش یک حساب مشاهده کنید ، با هر یک از پرونده ها اختلاف را مطرح کنید.

اگر علائم سرقت هویت را مشاهده می کنید ، آن را در IdentityTheft.gov گزارش دهید و یک هشدار یخ زدایی یا کلاهبرداری را روی اعتبار خود قرار دهید.

.