سیاستهای بهداشت هتل هنگام COVID-19: آنچه باید بدانید
با توجه به اینکه بسیاری از مسافران بالقوه از سفر به هیچ وجه در طول سال 2020 مطمئن نیستند ، مارک های هتل در تلاشند سیاست های جدید نظافت و ایمنی را معرفی کنند. این موارد شامل افزایش تمیز کردن اتاق تا بررسی دما برای کارمندان است.
در اینجا ما این سیاست های COVID را در بین هشت مارک مهم هتل جمع آوری و مقایسه کردیم. ما فهمیدیم که طیف وسیعی از مراحل را برای اطمینان از ایمنی میهمان انجام می دهد ، از مراحل فوق العاده خاص 20 مرحله ای (Radisson) گرفته تا تعهدات کلی تر برای "اولویت بندی ایمنی" با چند خط مشی مشخص (Wyndham). [19659003] راهنمای NerdWallet برای COVID-19
در مورد چک های محرک ، تسویه بدهی ، تغییر سیاست سفر و مدیریت امور مالی خود پاسخ دهید. و جامع ترین سیاست ها بهترین وسترن تنها برندی است که به طور خاص کارمندان خانه داری را ملزم به پوشیدن ماسک می کند.
هیت و ویندام هر دو ادعا می کنند که برنامه های ایمنی جامعی را برای برندهایشان تهیه می کنند ، اما هنوز این سیاست ها را تصویب نکرده اند. تا زمانی که سیاست های خاص تری اجرا نشود ، ما توصیه نمی کنیم که هر کدام از مارک ها رزرو کنند.
هر مارک هتل سیاست های تمیز کردن و بهداشتی مناسب برای اتاق و مناطق مشترک را ارائه داده است.
برای مقایسه هتل های مختلف ، جدول زیر را مشاهده کنید.
تعاریف
مسافت اجتماعی: این شامل سیاست هایی برای مناطق مشترک و لابی ها برای اطمینان از فاصله مناسب اجتماعی بین مهمانان است.
اتاقها مسدود شده: این خط مشی ها اطمینان می دهند که برای تعداد مشخصی از روزها بین رزرو یا بعد از تمیز کردن توسط کارکنان ، به اتاقهای مهمان دسترسی پیدا نمی کنند.
ورود به سیستم / تماس کم تماس: امکاناتی از قبیل ورود به سیستم موبایل و پرداخت سریع ، که به حداقل می رسند تماس بین مهمانان و کارکنان.
بسته بندی مواد غذایی: جایگزینی غذاهای منطقه معمولی (مانند بوفه های صبحانه) با گزینه های آماده برای گرفتن و رفتن.
ماسک های پوشاک کارکنان: ویژه
بررسی دمای کارکنان: سیاست های خاص (توصیه نمی شود) مانند بررسی دما برای کمک به غربالگری کارکنان آلوده.
بهترین وسترن
-
تلفن همراه را بررسی کنید.
-
اقدامات از راه دور اجتماعی در مناطق مشترک.
-
"در صورت امکان ، اتاق های مهمان 24 تا 72 ساعت پس از پرداخت وارد نمی شوند."
-
تمام کارکنان خانه دار ماسک می پوشند.
انتخاب
-
اقدامات از راه دور اجتماعی در مناطق مشترک.
-
صبحانه های آماده شده را در بسیاری از خواص پیش بینی کرد.
IHG
-
همکاری با کلینیک کلیولند ، اکولاب و دیورزی برای هدایت سیاست های بهداشتی.
-
فاصله اجتماعی در مناطق مشترک.
-
هیلتون
-
با کلینیک مایو و لیسول همکاری کرد تا سیاست های ضد عفونی و ضد عفونی را هدایت کند.
-
"مهر و موم اتاق" اطمینان می دهد که از زمان تمیز کردن به اتاق شما دسترسی پیدا نکرده است.
-
Contac چک بدون پرداخت و پرداخت در بسیاری از خواص.
-
خدمات تنظیم شده غذایی و آشامیدنی.
Hyatt
-
حسابرسی شخص ثالث (GBAC STAR) مراحل تمیز کردن در 800 ویژگی (شروع در ماه مه).
-
برنامه ریزی برای ارائه "تعهد جهانی مراقبت و پاکیزگی" که بسیاری از سیاستهای دیگر را "تا سپتامبر 2020" اضافه خواهد کرد. "
Marriott
-
مسافت اجتماعی در مناطق مشترک.
-
بررسی و کنترل تلفن همراه در برخی از خواص.
Radisson
-
با شخص ثالث (SGS) به منظور ایجاد یک برنامه 20 مرحله ای برای پاکیزگی و ایمنی همکاری کرد.
-
مسافت اجتماعی در مناطق مشترک.
-
بررسی های دما / نمایش ها و تجهیزات محافظ شخصی عضو تیم (با وجود این یک خاص)
Wyndham
-
تمیز کردن اتاق (همکاری با Ecolab برای استفاده از ضدعفونی کننده های تأیید شده توسط EPA).
-
اقدامات دوردست اجتماعی در فضاهای عمومی.
-
ارائه دستورالعمل برای حق رای دادن هتل ها.
چگونه ماکسیم پاداش های خود را بدست آورید
شما می خواهید یک کارت اعتباری مسافرتی داشته باشید که برای شما مهم است. در اینجا انتخابهای ما برای بهترین کارتهای اعتباری مسافرتی از سال 2020 ، از جمله بهترین ها برای:
.
-