روز مجردها چیست و چگونه بهترین معاملات را در فروش روز مجردها پیدا کنیم؟

اعتقاد بر این است که فروش روز مجرد بزرگترین فروش روی زمین است. بیشتر از فروش روز جمعه سیاه یا سایبر. اساساً روز مجردها جشن تجرد است و امروزه هر دو جنس آن را جشن می گیرند. این جشن ها همچنین شامل مهمانی های دوستیابی کور برای افراد مجرد برای یافتن تطابق واقعی آنها است.

این روز توسط شرکت های بزرگ تجارت الکترونیکی مانند علی بابا تبلیغ شده است. با ایجاد یک مگا فروش روزانه مجردها ، به مردم امکان خرید چیزهای مورد علاقه خود و شاد بودن را می دهد.

از آنجا که بسیاری از کشورها هر ساله به آرامی به این جشن ها می پیوندند ، این روز به یک روز جهانی مجردان 2020 تبدیل شده است. در این روز کسب و کارهایی به ارزش میلیاردها دلار انجام می شود و هر سال سوابق فروش جدید ایجاد می شود!

دقیقاً 11.11 روز مجردها چیست؟ این روز توسط مجردها تجلیل می شود تا مجرد بودن را گرامی داشته و از زندگی لذت ببرند. شماره "1" از آنجا که شبیه "چوب برهنه" است ، انتخاب شده است که طبق یک زبان عامیانه چینی بیانگر یک فرد مجرد است.

از این رو این تاریخ 11.11 که نشان دهنده چهار مرد مجرد است ، در ابتدا توسط برخی از دانشجویان دانشگاه نانجینگ انتخاب شد تا جشن گرفته شود

چین با بیش از 1.4 میلیارد نفر جمعیت دارای نسبت نامتعادل جنسیتی است. از هر 118 پسر متولد شده ، فقط 100 دختر وجود دارد. سیاست یک فرزند و اختلاف جنسیتی باعث رشد فرهنگ لیسانس در چین شده است. برخی از لیسانسان ها انتخاب می کنند که مجردی را بپذیرند و از این رو مفهوم روز مجردها متولد شد.

جشن روز مجردها با یک تعطیلات خرید بزرگ در چین آغاز شد و در حال حاضر بزرگترین روز خرید آفلاین و آنلاین در جهان است. شرکت هایی مانند علی بابا پیشنهادات خرید مگا ، معاملات خرید آنلاین و غیره را ترویج می کنند تا این روز را به یک روز مجرد مجرد برای همه افراد مجرد تبدیل کنند. محبوبیت این دیوانگی توجه مردم سراسر چین و جنوب شرقی آسیا را به خود جلب کرده است.

چندین کشور جنوب شرقی آسیا در حال آماده سازی برای فروش عالی 11.11 هستند که به زودی عرضه می شود. اکثر شرکت های تجارت الکترونیکی مشغول نهایی کردن برنامه ها برای ارائه معاملات ، تخفیف و پیشنهادات گسترده به مدت 24 ساعت در روز فروش در 11 نوامبر هستند.

این شیدایی خرید دیوانه وار یکی از بزرگترین معاملات خرید آنلاین و جشنواره ها در جهان است. این میلیارد ها دلار درآمد برای بسیاری از خرده فروشان ایجاد می کند.

ما نکات مهمی را برجسته کرده ایم که می توانید در نظر بگیرید تا ایده روشنی در مورد چگونگی آمادگی برای گرفتن بهترین معاملات و پیشنهادات برای پس انداز بیشتر در سال جاری بدست آورید. این مقاله قطعاً به شما در تصمیم گیری هوشمندانه برای خرید کمک خواهد کرد و در این فصل فروش 11.11 اوقات خوبی را سپری خواهید کرد.

برخی از نکات مهم برای یافتن بهترین معاملات و پیشنهادات این Singles Day 2020

  • منتظر معاملات جذاب بسیار طولانی نباشید ممکن است به سرعت محو شود!

آیا خودتان را برای این روز فروش جهانی مجردها آماده کرده اید؟ بزرگترین و شلوغ ترین جشن خرید این امکان را برای شما فراهم می کند تا کالای مورد علاقه خود را با تخفیف عالی خریداری کنید. وقت آن رسیده است که معاملات و پیشنهادات عالی را برای برآورده ساختن تمام نیازهای خود بیابید.

 خیلی طولانی منتظر نباشید - معاملات جذاب ممکن است به سرعت از بین بروند!

بنابراین خود را برای آنچه می خواهید آماده کنید و قبل از معامله سریع آن را پیدا کنید بر فراز. شما باید به محض باز شدن معاملات کالای مورد علاقه خود را با بهترین قیمت ممکن بگیرید. به طور کلی ، فروش سریع محصولات خیلی سریعتر به اتمام می رسد.

  • مقایسه قیمت محصولات در چند سایت مهم آنلاین

هنگامی که در این فصل خرید به دنبال هر چیزی هستید ، ابتدا باید به موارد مختلف آنلاین بروید سایت های خرده فروشی را جستجو کنید و به دنبال تمام محصولات مورد نظر خود باشید. اگر نمی خواهید پیشنهادات و پیشنهادات عالی را از دست بدهید این کار را انجام دهید.

 مقایسه قیمت محصولات در چند سایت مهم آنلاین

همچنین مقایسه قیمت محصولات برای دستیابی به بهترین معامله ضروری است. شما همیشه می خواستید وقت آن است که از دانش و مهارت خود برای هوشمند بودن و خرید هوشمند استفاده کنید.

  • هزینه های حمل و نقل و اتمام را بررسی کنید

بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، هزینه های حمل و نقل و حمل و نقل را بررسی کنید. برخی از خرده فروشان پس از افزایش قیمت محصول ، حمل و نقل رایگان را ارائه می دهند. اما برخی از خرده فروشان اصلی محصولات را با قیمت مناسب به فروش می رسانند ، اما هزینه حمل و نقل را برای اطمینان از تحویل سریع و بدون دردسر می گیرند. محصولات در آستان شما بدون دریافت هزینه ، به ویژه اگر محصول از کشورهای دیگر حمل شود. بنابراین ، فقط کافی است پیش بروید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا شاد باشید و از زندگی لذت ببرید.

  • سیاست و مقررات مالیاتی و گمرکی را دنبال کنید

اگر محصولی را سفارش دادید که در کشور شما موجود نیست و آن را در دسترس می بینید با تخفیف عالی در سایت ، سپس قبل از سفارش محصول ، عوارض گمرکی و مالیات آن را بررسی کنید. اگر محصول را بدون بررسی مالیات و عرف سفارش داده اید ، ممکن است بودجه شما را بیش از حد جبران کند.

  • بررسی آنلاین کاربران درباره محصول را بخوانید

همیشه قبل از خرید محصول به دنبال بررسی محصول باشید. در اینترنت. مهم است که قبل از خرید هر محصول ، بررسی های واقعی را انجام دهید. این به شما کمک می کند تا در مورد کیفیت واقعی و بازخورد افرادی که از یک محصول خاص استفاده می کنند ایده بگیرید.

 نظرات کاربران آنلاین در مورد محصول را بخوانید

  • هنگام خرید آنلاین به رتبه بندی فروشنده توجه کنید

دانستن در مورد رتبه فروشنده در سایت آنلاین مهم است. فروشنده این امتیاز را از مشتریانی می گیرد که محصولات خود را خریداری کرده اند. اگر رتبه بندی خوب است ، محصول باید خوب باشد و اگر رتبه بندی بد باشد ، ممکن است مشکل محصول یا خدمات وجود داشته باشد. برای دریافت محصولات عالی در این مجردها می توانید به رتبه فروشندگان اعتماد کنید.

  • سعی کنید خریدها را به دلار انجام دهید تا از نرخ تبدیل بهتری برخوردار شوید

اگر طرفدار محصولات خارجی شدید و به دنبال فرصتی هستید آنها را با هزینه مقرون به صرفه خریداری کنید ، در این صورت شما در جای مناسب هستید. در این مقاله می توانید نحوه خرید محصولاتی را که در کشور شما موجود نیستند و نحوه خرید آنها را با قیمت مناسب می دانید.

 سعی کنید خریدها را به دلار انجام دهید تا از نرخ تبدیل بهتری برخوردار شوید

اگر در حال خرید هرگونه محصول از ایالات متحده آمریکا هستند. پس باید به دلار پرداخت کنید وگرنه می توانید با ارز خود نیز پرداخت کنید. اما وقتی با استفاده از دلار پرداخت می کنید نرخ کارت بهتری را از کارت اعتباری خود دریافت می کنید. به طور معمول هنگام استفاده از ارز محلی این مزیت را نمی گیرید.

  • اطمینان حاصل کنید که URL سایت آنلاین با https شروع می شود

آیا همیشه هنگام خرید آنلاین نگران عامل ایمنی هستید؟ لازم نیست زیاد نگران آن باشید. پس از خواندن مقاله ما هر زمان که به خرید آنلاین می روید و برای کالایی سفارش می دهید ، همیشه به یاد داشته باشید که در URL سایت به دنبال Https بگردید. از آنجا که 's' نشان می دهد سایت از امنیت برخوردار است و شما می توانید جزئیات کارت خود را در آنجا ارائه دهید.

 اطمینان حاصل کنید که URL سایت آنلاین با https شروع می شود

  • تمام ایمیل های تأیید مربوط به معاملات خود را حفظ کنید

وقتی هوشمند باشید شما در این فصل خرید فروش تک آهنگ ها قصد انجام خرید آنلاین را دارید. پس از اتمام خرید و خرید کالاهایی که می خواهید ، از سایت خرده فروش آنلاین نامه ای در رابطه با تأیید پرداخت خود دریافت خواهید کرد.

شما همیشه باید آن ایمیل را بسیار ایمن نگه دارید. زیرا این اثبات این است که شما هزینه اقلام موجود در آن سایت را پرداخت کرده اید. اگر بعداً در مورد پرداخت محصول شما هر نوع مسئله ای پیش آمد ؛ در این صورت می توانید اثبات کنید که هزینه محصول را پرداخت کرده اید.

  • هنگام خرید لباس در سایت های خرید آنلاین ، حتماً اندازه های صحیح را بررسی کنید

آیا به دلیل مناسب بودن لباس غربی ، دیوانه شده اید و معمولاً آنها را خریداری نمی کنید؟ پس لازم نیست در این فصل خرید زیاد نگران باشید.

هنگام سفارش لباس با استاندارد بین المللی از ایالات متحده آمریکا و هر کشور دیگر ؛ این می تواند برای شما چالش برانگیز باشد زیرا در اندازه لباس بین لباس های غربی و آسیایی تفاوت وجود دارد. بنابراین همیشه به یاد داشته باشید قبل از سفارش آنلاین هر نوع لباس ، اندازه ها را جستجو کرده و دوباره بررسی کنید.

  • هنگام خرید لوازم برقی ، مناسب بودن دوشاخه برق و ولتاژ مورد نیاز را بررسی کنید

اگر در حال خرید دستگاه یا کالای الکتریکی از کشور دیگری هستید ، ممکن است در شاخه آن تفاوتی وجود داشته باشد که گاهی اوقات برای شما مناسب نباشد کشور. ولتاژ مورد نیاز ممکن است در ایالات متحده آمریکا یا 120 ولت در بیشتر مناطق آسیا متفاوت باشد.

 هنگام خرید لوازم الکتریکی ، مناسب بودن دوشاخه و ولتاژ مورد نیاز را بررسی کنید

قبل از رفتن به این موارد باید توجه داشته باشید برای خرید اقلام الکترونیکی از یک سایت خرید آنلاین. در مورد محصولاتی که برای خرید انتخاب کرده اید آگاه باشید و تحقیق درستی انجام دهید.

نتیجه گیری

فروش نهایی 11.11 در سال جاری ممکن است رکوردهای قبلی را خرد کند و همچنین طیف وسیع تری از محصولات را ارائه دهد. در واقع زمان بسیار خوبی برای شکارچیان معاملات است تا بهترین معاملات و پیشنهادات را پیدا کنند.

همچنین می توانید هنگام خرید محصولات فروش ، تمام الزامات مربوط به فصل جشن خود را برآورده کنید و در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید. هنگام خرید آنلاین ، محصولات درست در آستان شما تحویل می شوند. از این رو در وقت و انرژی خود صرفه جویی می کنید. از ایده ها و نکات ارائه شده در این مقاله برای صرفه جویی بیشتر استفاده کنید و چیزهای رویایی خود را قبل از اتمام موجودی سهام و جشن گرفتن این روزهای مجرد 2020 دریافت کنید.