راهنمای کامل مشارکتها و نقل و انتقالات IHG

با نزدیک شدن به 5900 هتل در سراسر جهان ، احتمال اینکه IHG هرکدام که قصد سفر دارید هتلی داشته باشد. Holiday Inn ، Crowne Plaza و Intercontinental تنها تعدادی از 15 مارک IHG فرارهای لوکس ، اقامت در بودجه و هر آنچه در این میان ارائه می دهد.

با تعداد زیادی هتل در سراسر جهان ، برنامه وفاداری IHG ، پاداش IHG ، به شما فرصت زیادی می دهد تا از امتیازات سخت خود برای شبهای آزاد استفاده کنید ، و برخی از بازخریدها از 10،000 امتیاز شروع می شود.

اما مزایای پاداش IHG به اقامت در هتل ختم نمی شود. مشارکت ها و برنامه های ویژه IHG روش های زیادی برای بازخرید و کسب امتیاز یا حتی تبدیل آنها به مایل های هواپیمایی برای استفاده از پروازها به شما ارائه می دهد. در اینجا نحوه استفاده حداکثر از مشارکتها و فرصتهای انتقال IHG ذکر شده است.

انتقال خاطرنشان می کند: امتیازات IHG خود را به پرواز تبدیل کنید

نقل و انتقالات باید از طریق تلفن انجام شود و اسامی موجود در نمایه IHG شما و حساب هواپیمای مکرر شرکت هواپیمایی شما انجام می شود. باید مطابقت دقیق داشته باشد. از طریق تلفن ، یک نماینده IHG به ما گفت که آنها می توانند نام شما را در حساب شما تغییر دهند تا با نام شما در حساب هواپیمایی شما مطابقت داشته باشد (به نام های دوشیزه فکر کنید). اما نام برنامه را با برنامه مکرر بروشور مورد نظر خود بررسی کنید تا بدانید آیا مجبور به انجام این مرحله اضافی هستید.

طبق گفته نمایندگانی که با آنها صحبت کردیم ، حدود چهار تا شش هفته طول می کشد تا انتقال شما انجام شود. در مقایسه با سایر انتقال های برنامه وفاداری ، مدت زمان بسیار طولانی است. اگر برای رزرو پرواز عجله به امتیاز دارید ، برای رسیدن خود به نقاط IHG حساب نکنید.

از طرف دیگر ، اگر قصد ندارید به این زودی سفر خود را انجام دهید و فقط می خواهید بالا بروید خارج از تعادل مایلهای مکرر پرواز ، انتقال امتیاز IHG می تواند روش خوبی برای انجام این کار باشد.

همچنین ، 10،000 امتیاز برای 2000 مایل بهترین نسبت انتقال نیست. Chase و سایر بانک ها به شما امکان می دهند امتیازات آنها را با نسبت 1: 1 یا نزدیک به اکثر شرکای هواپیمایی منتقل کنید ، به این معنی که 10،000 امتیاز شما را با 10،000 مایل درآمد کسب می کند. نسبت انتقال 5: 1 برای امتیازهای IHG نمی تواند با آن برنامه ها رقابت کند ، بنابراین اگر واقعاً به مایل های هواپیمایی نیاز دارید ، احتمالاً گزینه های بهتری را در جای دیگر پیدا کرده اید.

انتقال امتیازات در: از امتیاز Chase خود استفاده کنید تا اقامت در هتل IHG را بدست آورید سریعتر

اگر بلافاصله به امتیازهای IHG احتیاج داشته باشید و اتفاقاً یک پشته از Chase Ultimate Rewards® امتیاز داشته باشید ، خوش شانس هستید ، زیرا امتیازات Chase با امتیاز 1 به امتیازهای IHG Rewards تبدیل می شوند: نسبت 1 این بدان معناست که چندین کارت اعتباری – نه فقط کارت اعتباری Premier League Rewards Club IHG® – می توانند به شما در ایجاد مانده امتیاز IHG خود کمک کنند. کارت های اعتباری غیر IHG که می توانند به شما کمک کنند عبارتند از:

امتیازات Chase با نسبت 1: 1 به نقاط IHG تبدیل می شوند ، بدین معنی که شما برای داشتن یک شب جایزه رایگان در یکی از موارد نیاز به انتقال 10،000 Chase امتیاز دارید. کمترین قیمت IHG. اما هشدار داده شود که می توان برای آن نقاط Chase قابل انتقال استفاده بهتری کرد.

مشارکت ها و برنامه ها: نحوه کسب حتی بیشتر امتیازات IHG Rewards

مشارکت ها و برنامه های IHG حتی روش های بیشتری برای کسب امتیاز ارائه می دهند:

IHG® کارت اعتباری Rewards Club Premier

کارت اعتباری IHG® Rewards Club Premier یک گزینه خارق العاده است ، به ویژه اگر هزینه های زیادی در هتل های IHG برنامه ریزی کرده باشید. شما بابت هر دلار هزینه کارت خود در هتل های IHG ، 10 برابر درآمد کسب خواهید کرد ، علاوه بر 15 برابر امتیازاتی که با عضویت در Platinum با IHG کسب خواهید کرد – امتیاز دیگری که همراه کارت است.

بعلاوه ، شما در ایستگاه های بنزین ، فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها 2 برابر امتیاز کسب خواهید کرد و به ازای هر 1 دلار که برای خریدهای دیگر هزینه می کنید ، 1 امتیاز کسب خواهید کرد.

هر ساله که کارت را تمدید می کنید ، یک شب رایگان در هتل IHG دریافت می کنید ، بنابراین همه اینها را بسته بندی کنید به مبلغ 89 دلار سالانه و یک هک کارت دریافت می کنید.

جوایز جلسه IHG

اگر در هر هتل IHG جلسه ، کنفرانس یا عروسی برگزار کنید ، می توانید به سادگی امتیاز کسب کنید برای انجام این کار اگر سفرهای کاری زیادی برای خود و دیگران رزرو می کنید ، می توانید با پاداش کسب و کار IHG در رزروهای خود امتیاز کسب کنید. به سادگی در اینجا ثبت نام کنید و برای هر اتاق هتل ، جلسات ، کنفرانس و سایر موارد امتیاز کسب خواهید کرد.

کرایه اتومبیل هرتز

به عنوان عضو برنامه IHG ، دو مزیت کسب خواهید کرد شما با هرتز اجاره می کنید. ابتدا برای اجاره اتومبیل حداکثر 35٪ تخفیف در نرخ پایه دریافت خواهید کرد. دوم ، با هر اجاره 1500 امتیاز یا بیشتر خواهید گرفت.

اجاره های یک روزه 1500 امتیاز کسب می کنند و هر روز اضافی 500 امتیاز دیگر به دست می آورید. اگر شما عضو Spire Elite IHG باشید ، حتی نخبگان هرتز طلای پنج ستاره را دریافت خواهید کرد.

و بله ، هرتز قصد دارد مدتی در این مکان حضور داشته باشد. این شرکت می گوید که تشکیل پرونده ورشکستگی اخیر خود راهی برای بازپرداخت بدهی خود بوده است زیرا با تجارت در عصر ویروس کرونا و فراتر از آن ادامه فعالیت می دهد. دوباره به رستورانی برخورد می کنم که در برنامه ناهار خوری IHG شرکت می کند. به سادگی با پیوند دادن کارتهای اعتباری خود ، می توانید به طور خودکار به ازای هر دلاری که در رستوران خرج می کنید امتیاز و مایل کسب کنید.

بهترین قسمت این است که نیازی نیست این کار را در کنار هر اقامت انجام دهید. امشب می توانید با دوستان یا خانواده خود بیرون بروید و از یک رستوران امتیاز کسب کنید.

برای اطمینان از غذا خوردن در یک رستوران شرکت کننده ، به صفحه آنها بروید و در رستوران های خود را جستجو کنید حوزه. در آنجا ، تمام نقاطی را خواهید دید که به شما امکان می دهند با وعده های غذایی خود امتیازات بیشتری کسب کنید. احتمال دارد که رستوران محله مورد علاقه شما در این لیست باشد.

برای شیرین کردن معامله ، اگر 30 دلار در 30 روز اول هزینه کنید (و بررسی آنلاین خود را انجام دهید) ، 1000 جایزه اضافی IHG کسب خواهید کرد.

IHG Grubhub

آیا دوست ندارید در رستوران برای کسب امتیاز غذا بخورید؟ Grubhub غذا را مستقیم به هتل یا خانه IHG شما تحویل می دهد. از طریق مشارکت Grubhub با گروه هتل ، شما در اولین سفارش Grubhub 500 IHG ​​و سپس برای هر سفارش 250 امتیاز دریافت خواهید کرد.

به صفحه IHG Grubhub بروید و آدرس خود را وارد کنید. همه رستوران هایی را که به مکان اقامت خود تحویل می دهند خواهید دید.

IHG Apple پاداش

اگر در آینده خریدهای محصولات اپل را انجام داده باشید ، ممکن است به عنوان امتیاز نیز امتیازات اضافی کسب کنید. .

اکنون برای هر iPad ، iMac ، Macbook و iPhone که خریداری می کنید (حداکثر پنج) می توانید 4 برابر IHG امتیاز کسب کنید. ابتدا به این صفحه اختصاصی بروید ، ایمیل و شماره IHG خود را وارد کنید و خرید کنید.

خط آخر

جایزه های IHG انعطاف پذیری فراتر از شب های رایگان هتل را ارائه می دهد. با تمام روشهای کسب درآمد ، بازخرید و انتقال امتیازات خود آشنا شوید ، بنابراین آماده خواهید بود که برای سفر بعدی خود ارزش خود را به حداکثر برسانید.

چگونه پاداش های خود را به حداکثر برسانیم

کارت اعتباری سفر می خواهید که اولویت آنچه را تعیین می کند برای شما مهم است در اینجا گزینه های بهترین کارت های اعتباری سفر سال 2020 ، از جمله بهترین موارد برای:

ذکر شده است.