دلیل خوب برای دریافت وام شخصی چیست؟

بسیاری از محصولات موجود در اینجا از طرف شرکای ما هستند که ما را جبران می کنند. این ممکن است تأثیر بگذارد که محصولاتی را که در مورد آنها می نویسیم و در کجا و چگونه محصول در صفحه ظاهر می شود با این حال ، این تاثیری در ارزیابی های ما ندارد. نظرات ما خود ما است.

وام های شخصی ناامن تقریباً می توانند هزینه های دیگری را بپردازند. انعطاف پذیری آنها باعث می شود وقتی می خواهید بدهی های خود را تثبیت کنید یا در آن جزیره آشپزخانه قرار گیرید ، روی آوردن به آنها آسان باشد.

اما ابتدا ارزیابی تمام گزینه های تأمین مالی شما می تواند موجب صرفه جویی در هزینه شود. با تغییر اقتصاد ، شیوه وام شخصی در برنامه های شما جای می گیرد.

در حال حاضر ، به عنوان مثال ، ارزان ترین راه برای دریافت وجه نقد اضافی ممکن است با وام شخصی نباشد ، بلکه با بودجه 401 (k) است. دولت اجازه می دهد تا بدون مجازات برداشت از این پس انداز برای کسانی که تحت تأثیر COVID-19 قرار دارند.

با این حال ، برداشت پول از 401 (k) شما می تواند به معنای این باشد که سودهای احتمالی بازار را از دست داده و برنامه بازنشستگی خود را تنظیم کنید. [19659003] حتی اگر وام ناامن ارزان ترین نیست ، ممکن است بهترین گزینه بعدی باشد. آنچه که برنامه ریزان مالی در مورد برخی از دلایلی که مردم وام شخصی می گیرند ، آورده شده است.

ادغام بدهی

وام ادغام بدهی به شما امکان می دهد بدهی های موجود را از منابع مختلف ، مانند کارت های اعتباری و وام های دیگر ، به یک وام اختصاص دهید. اگر نرخ وام سالانه کمتری در وام جدید بدست آورید می تواند موجب صرفه جویی در هزینه شما شود.

همچنین اگر نمی خواهید بدهی های خود را از کوچکترین تا بزرگترین ، که به آن رویکرد گلوله برفی نیز گفته می شود ، بپردازید. برنامه ریز مالی معتبر مبتنی بر آنجلا مور از مشاور پول مدرن. این روش بازپرداخت ، روی پیروزی های کمی تمرکز دارد ، اما باعث صرفه جویی در وقت و بهره نمی شود.

او می گوید آنچه باعث می شود وام های شخصی برای تثبیت خوب کار کنند ، تاریخ پایان آنها برای بدهی شما است. کارتهای اعتباری ، مانند کارتهای انتقال مانده که می توانند برای تحکیم بدهی نیز استفاده شوند ، معمولاً دارای ترازهای گردان و خط اعتباری باز هستند که می توانید در مقابل آنها صرف کنید.

اما اگر عادت به استفاده از کارتهای اعتباری دارید ، سعی کنید برنامه های مالی معتبر ساکارامنتو ، تونی ماتسون ، می گوید: "من می خواهم مطمئن شوم که (مردم) نمی خواهند فقط با ترکیبی از برنامه بازپرداخت وام خود را متعهد شوند. مشکل بدهی های بیشتر ، "او می گوید.

بهبود خانه

اگر وقت صرف در خانه شما را ترغیب به نوسازی کند ، وام های شخصی راهی برای پرداخت هزینه های آنها است.

آنها به شما نیاز ندارند. از خانه خود برخوردار باشید یا از خانه خود به عنوان وثیقه استفاده کنید. اما آنها معمولاً نرخ بهره بالاتری دارند و دوره بازپرداخت کوتاه تر از وام های سهام خانه یا اعتبار صاحبان سهام در خانه را دارند.

مور می گوید: بحث اصلی برای چیزی مانند HELOC نرخ بهره پایین است. اما او توصیه می کند به آسانی جایی را که قرض می کنید در مقابل خانه خود باشید.

"اگر شما یک خط اعتباری در خانه انجام دهید ،" او می گوید ، وام دهنده می تواند خانه شما را بردارد اگر نتوانید پول را پس بدهید. "بنابراین ، شما با آن نرخ بهره پایین تر تجارت می کنید."

قبض های پزشکی

اگر با یک صورتحساب بزرگ پزشکی برخورد کردید ، نمی توانید همه را به یکباره پوشش دهید ، وام شخصی می تواند آن را تأمین کند. ماتسون می گوید: اما گزینه دیگر ، به طور بالقوه ارزان تر یک برنامه پرداخت کم یا بدون بهره از طریق ارائه دهنده پزشکی است.

او توصیه می کند مدت و مدت پرداخت ماهانه را با هم مقایسه کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک برای وضعیت مالی شما بهتر است.

همچنین می توانید با یک مشاور حقوقی پزشکی کار کنید ، که می تواند خطاهای گران قیمت را تشخیص داده و هزینه های خود را با یکدیگر مذاکره کند تا لایحه شما مقرون به صرفه تر شود. فقط حتما در مورد هزینه های وکالت سؤال کنید.

کمک به شخص دیگری

برنامه ریزان مالی به طور گسترده مخالف دریافت وام شخصی برای کمک به شخص دیگری را توصیه می کنند.

گرچه او درک کمک برای کمک ، برنامه ریز مالی معتبر ویسکانسین بن اسمیت پیشنهاد می کند تا آنچه را که به نفع شخص دیگری ممکن است نسبت به برنامه های مالی شما انجام دهد ، بررسی کنید. آیا وام گرفتن پول باعث بازنشستگی برنامه های بازنشستگی شما خواهد شد یا رویای شما برای داشتن خانه را به تأخیر می اندازد؟

"این مانند زمانی است که شما در هواپیما هستید و مسافر پرواز می گوید ،" قبل از کمک به دیگران ماسک اکسیژن خود را قرار دهید. " وی می گوید:

پوشش صورتحساب

گرفتن وام شخصی برای تأمین وام وام یا ابزار سودمندی مواردی است که هنگام گرفتن وام می تواند صدمات بیشتری را از خیر خود وارد کند.

اگر تحت تأثیر COVID-19 هستید اسمیت می گوید ، این می تواند زمان آن باشد که عاری از مجازات از 401 (k) خود را در نظر بگیرید ،

اگر نتوانید پس از کاهش بودجه خود به پایان برسانید ، می توانید به نتیجه برسید. "تغییر زندگی در زندگی بزرگتر ، مثل حرکت با والدین یا فروش خانه."

"من فکر می کنم که مردم باید بلند مدت و استراتژیک تر فکر کنند." "من توصیه می کنم راه هایی را پیدا کنید که فقط نیازهای خود را کاهش دهید – با از بین بردن هرچه بیشتر هزینه ها ، نیازهای خود را از نظر هزینه کاهش دهید."

این مقاله توسط NerdWallet نوشته شده و در ابتدا توسط انتشارات آسوشیتدپرس چاپ شده است. [19659032]