در یک سال عدم قطعیت ، آیا هنوز باید سهام بخرید؟

ده ها هزار نفر هر ماه به گوگل مراجعه می کنند تا ببینند آیا اکنون اکنون زمان سرمایه گذاری است یا خیر. این یک سوال بار شده است ، به خصوص در سال جاری: در اواخر فوریه 2020 ، S&P 500 با کاهش یک ماهه آغاز شد و آنچه را که سرمایه گذاران امیدوارند کف همه گیر در 23 مارس بود ، یافت.

از نظر تاریخی ، میانگین آن حدود دو سال طول کشیده است بازار برای بهبودی از تصادف؛ این بار ، فقط در 149 روز بازگشت. در اواخر ماه اوت ، این شاخص بار دیگر به رکورد رسیده است. ] بین رفتار نامناسب بورس و عدم اطمینان اقتصادی در سراسر جهان ، سرمایه گذاران کاملاً محتاط هستند. اما این به معنای نشستن خارج از بازار نیست.

درک اختلاف بین خیابان اصلی و وال استریت

بهبود بازار به وضوح مغایرت با اقتصاد ایالات متحده است. اما یک نگاه دقیق نشان می دهد که این عدم تعادل ممکن است آنطور که به نظر می رسد گیج کننده نباشد.

بورس سهام احساسات سرمایه گذاران را درباره آینده منعکس می کند ، نه آنچه اکنون اتفاق می افتد. در حالی که ممکن است سرمایه گذاران خرده فروشی تمایل بیشتری به خرید و فروش بر اساس عناوین روزانه داشته باشند ، سرمایه گذاران نهادی بسیار دور از انتظار هستند. و با توجه به بهبودی سریع بازار (و انتظار ادامه کمک از سوی فدرال رزرو) ، به نظر می رسد وال استریت فریبنده نیست.

S&P 500 نیز دارای وزن مخصوص بازار است ، به این معنی که شرکت های بزرگتر تأثیر بیشتری بر عملکرد آن (نگاه کنید به نحوه کار S&P 500 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این). پنج شرکت بزرگ در فهرست (اپل ، مایکروسافت ، آمازون ، فیس بوک و شرکت مادر الفبای Google) در حال فن آوری هستند ، صنعتی که با COVID-19 به سختی برخورد نکرده است. بهبود فناوری مبتنی بر فناوری باعث شد S&P 500 به رکورد بالاتری برسد ، علی رغم مشکلات اقتصادی مداوم ناشی از بیماری همه گیر.

و سپس امیدهای زیادی برای واکسن نهایی وجود دارد. طبق گفته رابرت ام. وایریک جونیور ، مدیر عامل و مدیر ارشد سرمایه گذاری مشاوران ثروت شخصی Post Oak در هوستون ، سرمایه گذاران ممکن است بر این باور شرط بندی کنند که واکسن ویروس کرونا زودتر از دیرتر تولید خواهد شد. اگر و اگر یک واکسن مناسب قابل استفاده باشد ، احتمالاً عامل اصلی رشد مداوم در بازارها خواهد بود.

"اگرچه احتمالاً این مقدار تا حدی در بازار قیمت دارد ، ترجیح می دهم در حاشیه نباشم. Wyrick می گوید ، شرکت وی در زمینه سرمایه گذاری پیشرفته با ریسک پیشرفته تخصص دارد.

زمان بندی بازار در برابر زمان در بازار

به گفته Marguerita Cheng ، یک برنامه ریز مالی معتبر و مدیر عامل شرکت Blue Ocean Global ثروت. در گیتهبرگ ، مریلند ، وقتی که سرمایه گذاری را شروع کردید به اندازه تا چه اندازه مدت زمانی که سرمایه گذاری می شوید مهم نیست. چنگ در مصاحبه ای از طریق ایمیل می گوید: بهترین راه برای ایجاد ثروت سرمایه گذاری است ، اما من می دانم که این می تواند چالش برانگیز باشد.

اگر فقط برای اهداف بلند مدت سرمایه گذاری کنید آسان تر است. پولی را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید سرمایه گذاری نکنید پنج سال آینده ، زیرا این سهام یا صندوق متقابل که با آن خرید می کنید بسیار ممکن است در کوتاه مدت کاهش می یابد. اگر برای یک خرید بزرگ یا اضطراری به این سرمایه ها نیاز دارید ، ممکن است مجبور شوید قبل از اینکه فرصتی برای گزاف گویی داشته باشد ، سرمایه گذاری خود را بفروشید ، و در نتیجه ضرر شود. قطره های ترم مورد توجه شما نیست. این افزایش سود با گذشت زمان است که به شما در رسیدن به اهداف بازنشستگی یا اهداف مالی بلند مدت کمک می کند. (ببینید چگونه ترکیب سود با این حسابگر سرمایه گذاری کار می کند.)

ریز آب ، اما به آرامی محو می شود

یکی از بهترین راهکارها برای حفظ آرامش و سرمایه گذاری در دوره های بی ثباتی است. معروف به میانگین هزینه دلار .

از طریق این روش ، شما یک مقدار دلار خاص را در فواصل منظم ، مثلاً یک یا دو بار در ماه ، سرمایه گذاری می کنید نه این که بخواهید زمان بازار را تعیین کنید. با انجام این کار ، شما در حال خرید با قیمت های مختلفی هستید که از لحاظ تئوری ، به طور متوسط ​​با گذشت زمان.

ویریک خاطرنشان می کند که این همچنین یک استراتژی عالی برای سرمایه گذاران بار اول است که به دنبال عدم ورود به بازار در زمان عدم اطمینان هستند. [19659004وییریکمیگوید:"زمانورودبهبازاربرایمابسیاردشواراستوبنابراینهیچزمانیمانندزمانحالوجودندارد""منبهیکبارهواردکارنمیشوم،امافکرمیکنمانتظاربرایدیدنآنچهاتفاقمیافتدبرایاقتصاداستیاچهاتفاقیمیافتددربازاردرسه،ششیانهماهآیندهدراکثرمواردبهیکنتیجهاحمقانهتبدیلمیشود"

بنابراین ، دقیقا چگونه ، می توانید میانگین هزینه های دلار را به بازار شروع کنید؟ یک استراتژی مشترک این است که این موضوع را با صندوق های سهام مانند صندوق های مبادله ای مبادله کنید. ETFs بسیاری از سهام مختلف را با هم جمع می کنند و به شما امکان می دهند با یک سرمایه گذاری واحد در معرض دید همه آنها قرار بگیرید. به عنوان مثال ، اگر قرار بود در یک S&P 500 ETF سرمایه گذاری کنید ، در هر شرکتی که در این فهرست ذکر شده سهم داشته باشید. ETF به جای اینکه تمام پول خود را در چند سهام انفرادی سرمایه گذاری کنید ، به شما کمک می کند تا به سرعت یک سبد متنوع را ایجاد کنید. حساب کارگزاری آنلاین یا حساب بازنشستگی. از طریق این روش ، شما می توانید از طریق یک استراتژی عملی برای ایجاد ثروت طولانی مدت ، به مزایای متوسط ​​سازی و تنوع هزینه دلار دست پیدا کنید.

.