در صورتی که با خطای “Unrouteable address” در ارسال ایمیل مواجه شدید , سهمیه ارسال ایمیل یکی از دامنه های شما به پایان رسیده است .
چگونه این مشکل را بررسی کنیم ؟
1 – واحد Direct Admin شوید
2 – بر روی Email Accounts که زیر مجموعه E-mail Management است کلیک کنید
3 – بر روی Email Usage کلیک کنید
4 – ایمیلی که بیشترین ارسال را داشته است نمایش داده می شود , لطفا برای جلوگیری از ارسال اسپم و استفاده مجدد از سهمیه فورا رمز عبور را تغییر بدید
5 – برای مشاهده کل ایمیل های ارسال شده به بخش Site Summary, Statistics, Logs بروید
با اسکرول ماوس “Sent Email” را پیدا کنید