خانه برای قهرمانان: تخفیف برای خریداران و فروشندگان خانه

خانه برای قهرمانان اولین پاسخ دهندگان ، معلمان ، کارمندان مراقبت های بهداشتی ، اعضای ارتش و جانبازان را با املاک و مستغلات محلی و متخصصان وام متصل می کند. از هر ارائه دهنده خدمات که در شبکه Homes for Heroes استفاده می کنید ، تخفیف دریافت خواهید کرد – بسته به خدمات ارائه شده و بسته به خدمات ارائه شده و همچنین خرید ، فروش یا بازپرداخت ، متفاوت است.

در اینجا بیشتر در مورد نحوه کار Homes for Heroes آمده است.

Homes for Heroes چه کاری انجام می دهد؟

برنامه Homes for Heroes برنامه دو بخش دارد. Homes for Heroes Inc. ، طرف انتفاعی ، شبکه ای از نمایندگان املاک و مستغلات ، متخصصان وام های رهنی و ارائه دهندگان خدمات مرتبط است که با خریداران و فروشندگان واجد شرایط خانه همکاری می کنند.

Homes for Heroes Inc. خدمات تخفیفی را به خریداران خانه ارائه می دهد و فروشندگان فعلی یا سابق:

  • اولین پاسخ دهندگان (از جمله اجرای قانون ، آتش نشانان و پیراپزشکان).

  • معلمان (از پیش K تا پست بعد از متوسطه).

  • اعضای فعال یا سابق سرویس یا پیشکسوتان [19659009] متخصصان مراقبت های بهداشتی (از جمله پزشکان ، پرستاران و سایر ارائه دهندگان).

این لیست جامع نیست ، بنابراین اگر مطمئن نیستید که واجد شرایط بودن باشید ، مستقیماً با خانه های قهرمانان تماس بگیرید. این تخفیفها به شما کمک می کند تا در هزینه های مربوط به خرید ، فروش یا سرمایه گذاری مجدد خانه ، مانند هزینه های عنوان ، بازرسی از خانه و کمیسیون های نمایندگی املاک و مستغلات صرفه جویی کنید.

بنیاد خانه های برای قهرمانان طرف غیرانتفاعی این برنامه است. کمک های مالی به افراد غیرانتفاعی محلی برای ارائه مسکن و کمک های مالی برای جانبازان یا افراد حرفه ای واجد شرایط می کند. بخشی از آنچه برای خدمات خود از طریق Homes for Heroes Inc. می پردازید ، به بنیاد Homes for Heroes می رود ، که توسط کمک های مستقیم نیز پشتیبانی می شود.

Homes for Heroes چقدر هزینه دارد؟

هیچ هزینه مقدماتی برای شرکت وجود ندارد در برنامه Homes for Heroes. در عوض ، شما به ارائه دهندگان خدمات فردی که با آنها کار می کنید پرداخت می کنید. برای شروع ، یک فرم را پر کنید که شامل اطلاعات تماس شما باشد ، سپس یکی از نمایندگان املاک و مستغلات آنها یا متخصصان وام به شما اطلاع می دهد. در نظر بگیرید – شما به متخصصانی در شبکه Homes for Heroes که در منطقه شما محلی هستند محدود خواهید شد. به گفته این ، اگر شما در حال کار با یک نماینده املاک و مستغلات یا یک کارگزار وام رهنی هستید ، می توانید آنها را در زمینه عضویت در خانه های قهرمانان پیدا کنید. در غیر این صورت ، با کسی که به شما اختصاص داده شده است کار خواهید کرد.

صرفه جویی در هزینه های بسته شدن با خانه های برای قهرمانان

چقدر با خانه های قهرمانان صرفه جویی می کنید بستگی به این دارد که شما یک خانه می خرید ، فروش و یا سرمایه گذاری مجدد هستید. و خدماتی که استفاده می کنید برای هر خدمتی که از طریق شبکه آنها ارائه می شود ، به صورت تخفیف تخفیف می گیرید. به عنوان مثال:

  • اگر برای خرید خانه با یک نماینده املاک و مستغلات Homes for Heroes کار می کنید ، 0.7٪ از قیمت خرید را پس از بسته شدن چک می کنید. (بنابراین اگر خانه 300000 دلاری را خریداری کردید ، 2100 دلار دریافت می کنید.)

  • اگر از وام استفاده می کنید ، بازرسی منزل یا خدمات عنوان ارائه دهنده Homes for Heroes را ارائه می دهید ، می توانید تخفیف های دریافتی را در این بازه دریافت کنید. به طور متوسط ​​50 دلار (بازرسی منازل) و 500 دلار (هزینه وام دهنده).

  • اگر خانه خود را با نمایندگی املاک و مستغلات Homes for Heroes بفروشید ، در پایان کار شما تخفیف 25٪ تخفیف در کمیسیون ناخالص عامل دریافت خواهید کرد.

شما لازم نیست که به طور انحصاری از Homes برای ارائه دهندگان خدمات Heroes استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید با یک شرکت املاک و مستغلات Homes for Heroes کار کنید اما یک شرکت با عنوان متفاوت عنوان بیمه را انتخاب کنید ، می توانید – شما فقط نمی توانید از خدمات عنوانی تخفیف دریافت کنید.

Homes برای Heroes می گوید خریداران خانه و فروشندگانی که از خدمات آن استفاده می کنند به طور متوسط ​​2400 دلار صرفه جویی می کنند. هزینه های بسته شدن به طور متوسط ​​در حدود 2٪ تا 5٪ از کل قیمت خرید یا پالایش یک خانه ، بنابراین صرفه جویی در چند هزار دلار مطمئناً ضرری ندارد. شما فقط باید تصمیم بگیرید که آیا شما با داشتن حرفه ای هایی که توسط شبکه Homes for Heroes برای شما فراهم شده است راحت هستید.

.