حدس بزن چی شده؟ شما در این جمعه سفید 20٪ در مارک ها و محصولات بین المللی صرفه جویی می کنید!

فروش آفلاین مانند خیابان های شلوغ است، شما جلوی فروشگاه ایستاده اید و منتظر باز شدن آن هستید. سپس در میان چندین نفر راهی مناسب برای انتخاب محصول مورد علاقه خود مانند یک کالای الکترونیکی پیدا کنید. در مورد فروش اینترنتی قطعا اینطور نیست! نسبتاً سریع و سریعتر است. همچنین، چندین برند و میلیون‌ها محصول دریافت می‌کنید تا بهترین مورد را برای شما انتخاب کنند.

قبل از ادامه، اجازه دهید در مورد اهمیت جمعه سفید به شما بگوییم. این روز به عنوان روز تبریک گفتن به یکدیگر در کشورهای خاورمیانه جشن گرفته می شود. اکثر خرده فروشان معاملات نخبه را در اقلام جمعه سفید ارائه می دهند تا از تخفیف های شگفت انگیز بهره مند شوند. این آغاز فصل خرید کریسمس است که در آن لوازم الکترونیکی، پوشاک، محصولات مراقبت های بهداشتی و غیره را به صورت آنلاین خواهید یافت.

رونالدو موچوار مفهوم جمعه سفید را برای ایجاد آگاهی در بین مردم در مورد فروشگاه های تجارت الکترونیک و کمک به خرده فروشان معرفی کرد. فروش بیشتر این فروش توسط Souq (یک شرکت تجارت الکترونیک) برای ارائه طیف گسترده ای از پیشنهادات در یک روز مقدس برای مسلمانان که جمعه است آغاز شد. این یک جشنواره نیست، اما کمتر از یک مناسبت اجتماعی برای شهروندان خاورمیانه نیست. پس از بحث طولانی در مورد تاریخ، تصمیم گرفته شد که این روز در پایان ماه نوامبر ذخیره شود. هر سال مردم در مجالس به یکدیگر سلام می کنند و هدایایی می دهند.

آیا می دانید چرا نوامبر برای چنین فروش انتخاب شده است؟ بیا، کمی حدس بزن. باشه بذار کمکت کنیم به این دلیل است که دومین ماه آخر سال است و مردم از جشنواره های ماه های گذشته آزاد می شوند و خود را برای فصول جشن های آینده مانند کریسمس و سال نو آماده می کنند. اساساً، فروش یک روزه است، اما خرده فروشان آن را برای چند روز فراهم می کنند تا فرصت های بیشتری را برای خرید محصولات مفید و مورد نیاز در اختیار مشتریان قرار دهند.

بنابراین، مردم خاورمیانه این روز را با لذت فراوان جشن می گیرند. برای اضافه کردن به این، Ubuy اولین فروش بزرگ خود را با نرخ تخفیف بالاتر 20٪ روی محصولات مورد علاقه شما راه اندازی می کند. 10٪ تخفیف فوری + 10٪ بازپرداخت برای کالاهایی که بیشتر دوست دارید دریافت خواهید کرد.

نکاتی برای دریافت بهترین تخفیف ها در این جمعه سفید، مشتری بودن بازرگانان به عنوان یک تاجر، می توانید پیشنهادات خیره کننده ای را برای افزایش فروش کلی به مشتریان ارائه دهید. بیشتر در زیر پیمایش کنید-

یک چک لیست برای محصولاتی که می‌خواهید بخرید ایجاد کنید

با خرید چیزی شبیه به این اشتباه نکنید. فهرستی از چیزهایی که واقعاً نیاز دارید تهیه کنید. می‌توانید برترین معاملات جمعه سفید را در مورد لوازم الکترونیکی، محصولات زیبایی، لباس، اسباب‌ها و غیره کاوش کنید. برای مثال، با جدیدترین ابزارها، می‌توانید تلویزیون‌های هوشمند یا دوربین‌های DSLR بخرید. با ذهنی آرام، برندهای برتر را مرور کنید، نظرات مشتریان را مشاهده کنید، مقداری که پس انداز کرده اید را بررسی کنید و سپس محصولی را خریداری کنید. همچنین، فهرست خرید را در برنامه یادداشت‌های تلفن هوشمند خود ذخیره کنید.

یک فهرست بررسی برای محصولاتی که می‌خواهید بخرید ایجاد کنید

با بودجه خرید شفاف باشید

وقتی آن را دیدید از آتش فروش غافل نشوید برخط. ابتدا به کیف پول فکر کنید. از هر گونه هزینه اضافی در مورد چیزهایی که نمی خواهید بخرید خودداری کنید، این امر باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود. در مورد بودجه سختگیر باشید در غیر این صورت، پیشنهادات عالی را در این فروش جمعه سفید از دست خواهید داد! از زمان و تلاش خود در حالی که بر نیازهای خاص خود تمرکز می کنید به جای انتخاب هر چیزی که توجه شما را جلب می کند، استفاده کنید. لطفاً توجه داشته باشید که در بودجه، باید حمل‌ونقل، حمل‌ونقل یا مالیات‌های اعمال شده را درج کنید.

با بودجه خرید شفاف باشید

از کد کوپن برای دریافت بهترین پیشنهادها استفاده کنید

کد را اعمال کنید، ]UBFRDY برای خرید محصولات با قیمت مناسب جیب. کوپن ها حداکثر سود را به خرید شما می دهند. این می تواند حرکت هوشمندانه شما برای خرید آنلاین از برندهای برتر باشد. با استفاده از این کد، 10% تخفیف فوری + 10% بازپرداخت نقدی در دسته بندی های لوازم الکترونیکی مانند لوازم خانگی و آشپزخانه، بازی و جدیدترین گجت ها دریافت خواهید کرد. این کد در صفحه پرداخت منعکس خواهد شد. برای استفاده از این پیشنهاد باید از یک روش پرداخت آنلاین استفاده کنید.

اقلام قدیمی طلایی را با موارد جدید جایگزین کنید

تا چه مدت اقلام قدیمی را نزد خود نگه دارید؟ وقت آن است که آنها را با موارد مد روز جایگزین کنید. فروش راه خوبی برای پر کردن فضای شخصی و حرفه ای شما با جدیدترین و دلخواه است. با اولین تخفیف بزرگ Ubuy، می‌توانید آن لپ‌تاپ را با جدیدترین لپ‌تاپ جایگزین کنید یا یک هدفون بخرید تا تجربه بازی خود را نیز ارتقا دهید.

از آنجایی که کریسمس و سال نو در راه هستند، این زمان مناسبی برای خرید هدایایی برای نزدیکانتان است زیرا محصولات با نرخ تخفیف در دسترس هستند. هدایای خوش آمد گویی یا خانه داری را می توان با بهترین قیمت خریداری کرد. به غیر از اینها، کنسول‌های پلی‌استیشن، قهوه‌سازها، کیت‌های مراقبت از پوست، و موارد دیگر را نیز می‌توان بر اساس ترجیحات شما به لیست خرید شما اضافه کرد. صفحه گسترده ای از وب سایت های تجارت الکترونیکی که معاملات و تخفیف های انحصاری را ارائه می دهند. برای برنامه ها، هیچ برنامه خریدی را به صورت تصادفی دانلود نکنید، فقط از برنامه های اصلی استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید محصولات را در برنامه Ubuy یا وب‌سایت ما جستجو کنید. می توانید معاملات قانع کننده ای در مورد لوازم الکترونیکی، بازی، نیازهای زیبایی و موارد دیگر پیدا کنید. برای خرید محصولاتی که همیشه می‌خواستید با قیمت‌های تخفیف‌خورده، از پیشنهاد یک‌باره ۲۰٪ Ubuy بهترین استفاده را ببرید!