توضیحات کارت تسویه حساب کارت COVID-19 بانک مرکزی آمریكا

Bank of America® یکی از چندین صادرکننده کارت اعتباری است که [مشتریان کمک پرداخت را به مشتریانی که تحت تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 قرار دارند ارائه می دهد . برای مدت زمان محدود ، دارندگان کارت واجد شرایط می توانند مبلغ پرداختی را معوق دهند و هزینه های دیر بازپرداخت شده را روی کارتهای اعتباری مصرف کننده و شرکت های کوچک بازپرداخت کنند. درخواست این کمک نیز بسیار آسان است. شما می توانید بصورت آنلاین اقدام کنید ، گزینه دیگری که صادرکنندگان دیگر ارائه نمی دهند.

من چه کمکی می توانم بدم؟

Bank of America® اینگونه است: "شما ممکن است واجد شرایط پرداخت معافیت پرداخت برای موعد مقرر در آینده باشید یا قبل از 15 مه 2020 ، برای حسابهای شخصی و 15 ژوئن 2020 ، برای حسابهای تجاری. " صادرکننده یادآور می شود که هرگونه هزینه دیررس ارزیابی شده در پرداخت های معوق بازپرداخت خواهد شد. در این دوره ، علاقه به جمع شدن و تعادل شما ادامه خواهد یافت.

چگونه می توانم تسکین بخواهم؟

سریعترین روش درخواست کمک برای پرداخت کارت اعتباری از بانک مرکزی آمریکا ، اعمال آنلاین است. در اینجا نحوه انجام این کار در دسک تاپ آورده شده است:

  1. به صفحه کمک COVID-19 به Bank of America بروید ، روی "درخواست تعویض پرداخت" کلیک کنید و به حساب کاربری خود وارد شوید. شما می توانید محصولات مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید.

  2. جعبه "کارت های اعتباری" را علامت بزنید و روی "درخواست کمک" در پایین کلیک کنید.

در اینجا نحوه انجام این کار بر روی تلفن همراه آورده شده است. برنامه:

  1. روی نماد "منو" در راه آهن پایین ، کلیک کنید و سپس "راهنما و تماس" و "اطلاعات Coronavirus را انتخاب کنید."

  2. کادر "کارت های اعتباری" را چک کنید و روی "درخواست کمک "در پایین.

" درخواست ها به طور کلی طی 24 تا 48 ساعت پردازش می شوند ، "بانک آمریکا" به NerdWallet می گوید. "ما تأییدیه ای را از طریق ایمیل ارائه خواهیم داد."

اگرچه بسیاری از دارندگان کارت قادر به دریافت این کمک هستند ، برخی از آنها واجد شرایط نیستند. صادرکننده به NerdWallet می گوید: "مشتریانی که 150 روز به تعویق افتاده یا بیشتر دارند ، واجد شرایط دریافت برنامه کمک به مشتری نیستند."

راهنمای NerdWallet برای COVID-19

در مورد چک های محرک ، کاهش بدهی ، تغییر سیاست سفر [امورمالیخودرامدیریتکنید

آیا این دوره APR 0٪ من را خنثی می کند؟

خیر ، بانک مرکزی آمریكا- تأیید می كند كه شركت در این برنامه ، در صورت داشتن دوره APR 0٪ APR شما باطل نخواهد شد.

حد من خواهد بود اگر من شرکت کنم پایین بیاورم؟

خیر ، بانک مرکزی آمریکا تأیید می کند که شرکت در این برنامه باعث نمی شود حد شما کاهش یابد.

آیا من باز هم قادر به خرید خواهم شد؟

بله ، بانک America® تأیید می كند كه دارندگان كارت هنوز هم می توانند در كارتهای خود خرید انجام دهند "تا زمانی كه حساب آنها به تعویق نیفتد" در زمانی كه درخواست كمك می كنید.

آیا این اعتبار من را آزار می دهد؟

"برنامه تأثیر گزارشی از اعتبار ، "بانک آمریکا" به NerdWallet تأیید می کند. "هیچ گونه اطلاعات منفی اعتباری برای مشتریان به روز وجود نخواهد داشت."

این مطابق با حمایت محدود اعتبار ارائه شده در قانون کمک های Coronavirus ، Relief ، و امنیت اقتصادی: صادر کننده ها اگر قبلاً موجود بودند باید حسابهای کارت اعتباری را با اقامت پرداخت گزارش دهند. برای مصرف کنندگان که پیش از کمک ، از پرداخت خود عقب افتاده اند ، صادرکنندگان می توانند تا زمان جاری شدن حساب ، گزارش را به عنوان بزهکار گزارش دهند.

آیا تنظیمات برگزیده Autopay من به طور خودکار به روز می شود؟

خیر. پس از واجد شرایط دریافت کمک هزینه پرداخت ، باید خودتان تغییر در تنظیمات برگزیده خودکار خود بپردازید.

به روزرسانی خودکارپرداخت کارت اعتباری در Bank of America® می تواند پیچیده باشد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که بتوانید به حساب خود وارد شوید – که سالهاست به طور خودکار پرداخت می کنید – فقط برای پیدا کردن اینکه مرکز Bill Pay می گوید شما در اتوپای ثبت نام نکرده اید. در صورتی که قبلاً برای حساب پرداخت مستقیم بدهی از حساب Bank America America خود ثبت نام کرده باشید ، می تواند این مورد باشد ، گزینه ای که دیگر در دسترس نیست. اگر این شما هستید ، نمی توانید ترجیحات خود را بصورت آنلاین تغییر دهید. شما باید از خدمات مشتری Bank Bank America call تماس بگیرید تا انتخاب مستقیم پرداخت خودکار پرداخت را از حساب خود حذف کنید.

در غیر این صورت ، شما ممکن است بطور خودکار و eBills بانک مرکزی آمریکا را در بخش "بیل پرداخت" از بانک مرکزی آمریکا تنظیم کنید. ® وب سایت در اینجا چگونه می توانید آن تنظیمات را روی دسک تاپ تنظیم کنید:

  1. به حساب Bank of America Log خود وارد شوید.

  2. روی راه آهن بالای دکمه "بیل پرداخت" کلیک کنید. در زیر هر کارت اعتباری ذکر شده ، یک جعبه سبز کوچک که می گوید "روشن" است اگر این سرویس ها روشن باشد باید در کنار "AutoPay" و "eBills" ظاهر شود. (برای تنظیم خودکار پرداخت برای کارتهای اعتباری در Bank of America® ، ابتدا باید در eBills ثبت نام کنید. این ویژگی ویژگی autopay را درمورد چقدر بدهکار و تاریخ سررسید خود می گوید.)

  3. "Autopay" را در زیر هر نام کارت انتخاب کنید. در صورت فعال بودن ، برای ویرایش تنظیمات برگزیده . "Stop Autopay" را انتخاب کنید.

در اینجا نحوه انجام این کار در برنامه تلفن همراه آورده شده است:

  1. برنامه Bank of America® را باز کنید و به حساب خود وارد شوید.

  2. روی نماد "Bill Pay" در کلیک کنید. راه آهن پایین و بر روی نام کارت اعتباری که می خواهید ویرایش کنید کلیک کنید.

  3. انتخاب های خود را تحت عنوان "AutoPay" بررسی کنید. اگر به طور خودکار هزینه خود را پرداخت کرده اید ، باید بگوید انتخاب خودکار شما چیست – از جمله "مبلغ پرداخت شده در تاریخ مقرر" در کنار دکمه ای که می گوید "لغو" است. بر روی دکمه کلیک کنید تا انتخاب خودکار خود را لغو کنید.

Bank of America® از این نوشتار ، هنگام متوقف کردن خودکار پرداخت ، ایمیل تأیید ارسال نمی کند. اگر می خواهید تأیید کنید یا مطمئن نیستید که در کجا ایستاده اید ، با خدمات مشتری با Bank of America تماس بگیرید.

آیا من هنوز اظهاراتی را دریافت می کنم؟

بله ، بانک مرکزی آمریکا – تأیید کننده دارندگان کارت هایی که در این برنامه شرکت می کنند ادامه خواهد یافت.

برای کمک بیشتر با چه کسی باید تماس بگیرم؟

اگر سؤال بیشتری دارید ، با خدمات مشتری با Bank of America® تماس بگیرید. در اینجا اطلاعات تماس وجود دارد: [

  • پشتیبانی از کارت های اعتباری: 800-732-9194

  • کمک های بانکی آنلاین: 800-432-1000

به دلیل افزایش حجم تماس ، به احتمال زیاد باید بیش از حد معمول صبر کنید.

.