برخی از وسایل هدیه عجیب و غریب برای متعجب کردن عزیزانتان

 برخی از اقلام هدیه های عجیب و غریب برای متعجب کردن معشوق خود

برخی از اقلام هدیه های عجیب و غریب برای شگفتی کردن عزیزان خود

19 مارس 2020
Ubuy
0 نظرات

0

.wp_ulike_btn.wpp_.wp after {background-image: url (https://blog.ubuy.com/wp-content/uploads/2020/01/heart.png) مهم! }

بعضی ها فقط دوست دارند چیزی بسیار منحصر به فرد ، غیر معمول و متفاوت داشته باشند. از این رو ، یافتن برخی چیزهای عجیب و غریب به عنوان هدیه سالگرد عروسی ، قطعاً می تواند راهی عالی برای ابراز عشق شما باشد.

ما مجموعه ای جالب از چیزهای عجیب و غریب را شناسایی کرده ایم که می توانید برای هدیه دادن به عزیز خود انتخاب کنید. یک هدیه ویژه بسیار ارزشمند و فراموش نشدنی است زیرا راهی برای به یاد آوردن افراد نزدیک به ما می شود.

بنابراین پیش بروید و هدیه سالگرد عروسی کامل خود را انتخاب کنید و جلوه ای ماندگار ایجاد کنید.

INFMETRY

پیام نامه کپسول در A شیشه بطری


 پیام نامه های کپسول INFMETRY در یک شیشه بطری
هم اکنون خریداری کنید

پیام نامه کپسول Infmetry در طراحی کپسول جدیدی از قرص های زیبا قرار می گیرد. یک کاغذ خالی داخل قرص وجود دارد و می توانید هر چیزی را روی آن بنویسید.

اگر شجاعت صحبت کردن را ندارید این یک روش عالی برای ابراز احساسات به دیگران است. این یک روش کوچک اما قدرتمند در برقراری ارتباط عواطف ، احساسات و خواسته های شماست.

Gelid

یک ماهیگیر بزرگ ، بهترین دسته مجموعه لیوان قهوه زندگی او


 یک ماهیگیر بزرگ ، بهترین دسته از مجموعه لیوان قهوه زندگی او
هم اکنون خریداری کنید

با یک لیوان قهوه سرامیکی جدید خود که برای زوج ها آماده شده است ، از یک صبح آرامش بخش لذت ببرید. در این مقاله آمده است: "یک ماهیگیر بزرگ" ، بهترین صید زندگی او. این می تواند 15 اونس قهوه ، چای و غیره مورد علاقه شما را در خود جای دهد.

این همچنین می تواند به عنوان یک هدیه داده شود زیرا این یک زن و شوهر بی نظیر و خاص است. هر وقت قهوه می نوشند ، به شما فکر می کنند.

این ماده با بالاترین کیفیت مواد سرامیکی ساخته شده است و ماشین ظرفشویی و مایکروویو ایمن است.

KATE POSH

حکاکی چرمی Valet Catchall Valet


 KATE POSH حک شده چرم Catchall Valet tray
هم اکنون خریداری کنید

سینی چرمی Kate Posh روشی مناسب برای سازماندهی وسایل در خانه یا محل کار است. این سینی در یک چرم غنی ساخته شده است و با گوشه های ضربه محکم و ناگهانی به پایان رسیده است.

این یک هدیه مناسب برای سالگرد عروسی است و برای هر خانواده و زوجی یک محصول به یاد ماندنی و مفید خواهد بود.

M.H. Clark

کتابی راجع به شما نوشتم – یک کتاب سرگرم کننده ، کامل و خالی


 کتابی را در مورد شما نوشتم - یک کتاب سرگرم کننده ، پر از خلاق
هم اکنون خریداری کنید

این کتابی شیرین ، سرگرم کننده و دلنشین است که به گونه ای طراحی شده است که توسط شما پر شود و به شخصی که خیلی دوست دارید اهدا شود.

این خطوط جالب زیادی دارد که به شما کمک می کند تا از خلاقیت و مهارت های خود استفاده کنید. این کتاب همچنین دارای برخی از تصاویر منحصر به فرد و لذت بخش است.

شركت خلاق بوستون LLC

بگذارید برای همیشه قهوه درست كنیم – قاشق حک شده


 بیایید برای همیشه قهوه درست كنیم - قاشق حک شده
هم اکنون خریداری کنید

این قاشق حکاکی شده برای همیشه در واقع یک قاشق حکاکی شده از استیل ضدزنگ است که یک کالای هدیه ای نیز بسیار خاص است. کلماتی که قهوه در کنار هم قرار می دهیم روی قاشق حک شده است و آن را بی نظیر و شخصی می کند.

این حکاکی دستگاه حتی پس از یک میلیون شستشو برای همیشه باقی می ماند. اندازه این قاشق 7 اینچ است.

Blu Devil

مجموعه لیوان بوسیدن


 مجموعه لیوان بوسیدن
هم اکنون خریداری کنید

مجموعه لیوان های بوسیدن ، یک فنجان واقعا عاشقانه و با ظرافت ساخته شده است که می تواند به صورت چهره به چهره در کنار هم قرار بگیرد. آنها بی نظیر یکدیگر را تشکیل می دهند تا یک بوسه کامل را شکل دهند.

این همراه با قاشق چایخوری هماهنگ است که می توان آنها را در دسته های شکاف لیوان برای نگهداری مرتب نگه داشت. این لیوان ها برای مایکروویو و ماشین ظرفشویی مقاوم در برابر تراشه هستند.

در جعبه هدیه ای جذاب قرار می گیرد که یک هدیه مناسب برای ولنتاین ، عروسی ، سالگرد ، جشن تولد و غیره است.

سعادت و قلاب او

او و قلاب های او


 او و قلاب های او
هم اکنون خریداری کنید

وقت آن است که خانه خود را ساماندهی کرده و یک حمام آبگرم لوکس با او و قفسه حوله و چوب لباسی به وجود آورید. این مناسب برای هر نوع دکوراسیون منزل است و به شما کمک می کند حوله ها را در جای مناسب و نه روی زمین نگه دارید.

این دستگاه دارای 6 قلاب محکم برای حلق آویز حوله ، دستشویی ، لباس ، کت و لوازم حمام است.

فلز جامد با روکش جلا بالا که به هر اتاق خانه شما جذابیت و کلاس زیبایی می بخشد.

K COOL

Ashtray قابل حمل ضد باد


 Ashtray قابل حمل ضد باد
هم اکنون خریداری کنید

Ashtray ضد باد K Cool با درب با یک آلیاژ با نام تجاری جدید Zinc طراحی شده است ، با الگوی سه بعدی کامل و تمیز شده مینا و مینا. زیبا ، محکم ، درجه یک و با درجه یک پرنعمت است.

همچنین می تواند به عنوان شیشه جواهرات ، بانکدار سکه و غیره استفاده شود. یک هدیه مناسب برای افرادی که از سیگار کشیدن در خارج از منزل لذت می برند. درب محافظ از پرواز خاکستر جلوگیری می کند.

Landmass Goods

خراش نقشه نقشه جهان


 خراش نقشه نقشه جهان
هم اکنون خریداری کنید

خراش Landmass در نقشه ردیابی مسافرتی است که می توانید مکان هایی را که قبلاً بوده اید خراش دهید. این رنگ های زیبا و جسورانه دارد که در برابر زمینه سیاه و سفید مات ظاهر می شود.

تمیز ، دقیق و مفصل است. این نقشه جهانی خراشیده دارای 210 پرچم جهان است و مطمئناً هدیه ای ارزشمند برای هرکسی که عاشق ماجراجویی باشد ، می باشد.

این مجموعه در یک جعبه مثلثی منحصر به فرد سازگار با محیط زیست است که شامل ابزارهای خراش و برچسب است.

BoldLoft

قلب من و او و لیوان های قهوه اش را بگیر


 قلب من را بگیر و لیوان های قهوه اش را بگیر
هم اکنون خریداری کنید

این لیوان های قهوه Boldloft فرم های ساده اما مدرن هستند و به صورت مات در آمده اند. آنها از خطوط معاصر تمیز و جفت شده با یک پالت رنگی خارج از رنگ استفاده می کنند. این لیوانهای قهوه در یک بسته بندی بسته بندی آماده و سازگار با محیط زیست ، هدیه بسته بندی شده قرار می گیرند.

این یک هدیه زوج تطبیق است که می تواند برای سالگرد ، روز ولنتاین ، کریسمس ، عروسی و غیره تهیه شود و از جنس سرامیک ساخته شده است. مایکروویو و ماشین ظرفشویی بی خطر است.

The post برخی از اقلام هدیه های عجیب و غریب برای شگفت زده کردن محبوب شما برای اولین بار در نکات و ترفندهای خرید آنلاین ظاهر شد | آخرین روند خرید 2020 | وبلاگ Ubuy.