بازیابی سریع پیج دیسیبل شده – عضوگرام , خرید فالوور اینستاگرام , خرید ممبر تلگرام

بازیبابی پیج اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که ممکن است پیج های اینستاگرام با آن مواجه شوند، حذف پیج توسط اینستاگرام میباشد که به دلایل مختلف ممکن است این اتفاق رخ دهد. اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که پیج اینستاگرام شما بسته شده است با عضوگرام همراه باشید.

بازیابی پیج اینستاگرام

از دیگر خدمات شرکت آریا گستر میتوان به بازیابی اکانت های بسته شده توسط اینستاگرام اشاره نمود. که معمولا پیج های حذف شده توسط اینستاگرام را میتوان ظرف مدت 24 ساعت بازگردانی کرد و این کار به واسطه ارتباط گیری مجموعه ما با اینستاگرام میباشد و نیازمند دانش کافی با سیاست های کاری اینستاگرام است.

هزینه بازگردانی پیج اینستاگرام

عضوگرام با در نظر گرفتن رفاه مشتریان خود هزینه های بازیابی اکانت های اینستاگرام را به حداقل قیمت کاهش داده است و معیار قیمت گذاری خود را میزان فالوور پیج مورد نظر قرار داده است. به این صورت که به ازای هر 10 هزار فالوور مبلغ 100 هزارتومان را از مشتری دریافت مینماید.

بازگردانی پیج اینستاگرام تضمینی

تاکنون مجموعه عضوگرام موفق به بازگردانی بیش از 200 اکانت دیسیبل شده از طرف اینستاگرام شده است و با موارد بسیار انگشت شماری مواجه شده است که اکانت به دلیل عدم رعایت قوانین خاص اینستاگرام بازگردانی نشده است، پس ما به شما این تضمین را میدهیم که اکانت شما با احتمال بیسار زیاد 99درصدی بازگردانی میشود. همچنین شما نیاز به پرداخت هیچ مبلغی قبل از بازگردانی پیجتان ندارید. و کلیه مبلغ را پس از بازگشت اکانت اینستاگرام پرداخت میکنید.