بازپرداخت بیمه اتومبیل Coronavirus: چقدر انتظار دارید

در NerdWallet ، ما در تلاش هستیم تا با کمک به شما در تصمیم گیری های مالی به شما کمک کنیم. برای انجام این کار ، بسیاری از یا تمام محصولات ارائه شده در اینجا از طرف شرکای ما است. با این حال ، این بر ارزیابی های ما تأثیر نمی گذارد. نظرات ما خود ما است.

اکثر آمریکایی ها به دلیل شیوع coronavirus در حال حاضر تحت دستورات "پناهگاه در محل" یا "در خانه بمانند" زندگی می کنند و کمتر رانندگی می کنند. این بدان معناست که بسیاری از بیمه گذاران خودرو شروع به بازپرداخت حق بیمه می کنند.

در حالی که ممکن است نرخ بیمه اتومبیل شما در وسط یک بیماری همه گیر جهانی اولویت اصلی نداشته باشد ، هرگز نمی داند که می دانید چه گزینه هایی در دسترس است و چگونه می توانید در طول پول پس انداز کنید. اوقات سخت اقتصادی.

»بیشتر: 8 راه صرفه جویی در بیمه اتومبیل

چرا بیمه گران اتومبیل پول می گیرند

در گزارشی که در ماه مارس منتشر شد ، انجمن Actuaries – مردمی که انجام می دهند ریاضی پشت بیمه – گفت ، "افزایش فاصله اجتماعی و کار از راه دور ممکن است منجر به قرار گرفتن در معرض پوشش کمتر اتومبیل و به طور بالقوه به ادعاهای بیمه اتومبیل کمتر شود." خلاصه اینکه ، کمتر تصادفات به معنای پرداخت کمتری برای بیمه گذاران است.

این پیش بینی ها در حال حاضر به حقیقت می پیوندند. به عنوان مثال ، طبق گفته وزارت حمل و نقل آیووا ، ترافیک در آیووا در مقایسه با مدت مشابه در آوریل 2019 40 تا 50 درصد کاهش یافته است.

کمتر اتومبیل در جاده ها به معنای تصادفات کمتر است. پروژه New Data City New York ، درگیری ها را در ماه مارس نشان می دهد که از سال 2019 تا 2020 بیش از 35 درصد کاهش یافته است.

اخیراً ، بسیاری از شرکت های بیمه اعلام کرده اند که بخاطر این تغییرات ، مقداری پول به مشتریان خود بازگردانند.

در حالی که منتظر بازپرداخت خود هستید

در زیر ، خلاصه ای را مشاهده می کنید که شرکت ها چه بازپرداخت ، تخفیف و یا اعتبار آن را ارائه می دهند و جزئیات آن پیشنهادات را نشان می دهد. قبل از شیرجه رفتن به لیست ، چند نکته مهم.

اول ، هیچ یک از بیمه گرانی که در اینجا ذکر شده اند ، شما را ملزم به انجام کار برای بازپرداخت نمی کنند (در صورت ارائه پیشنهاد). FCC به مصرف کنندگان هشدار داده است که احتمال افزایش کلاهبرداری در هنگام سردرگمی کرونا ویروس وجود دارد. با کسی که ادعا می کند برای بیمه گر شما کار می کند ، فریب نخورید و درخواست جزئیات شخصی برای پردازش بازپرداخت را ندارید – هیچ یک لازم نیست.

دوم ، بازپرداخت ممکن است تنها پیشنهادی برای بیمه اتومبیل شما نباشد. بسیاری از شرکت ها همچنین مهلت های پرداخت را کاهش داده و فسخ های عدم پرداخت را متوقف می کنند. مواردی وجود دارد که می توانید در صورت تلاش برای پرداخت هزینه های خود ، پوشش خود را حفظ کنید.

سوم ، بسیاری از این مزایا هنوز در انتظار تصویب سطح دولت هستند. تنظیم کننده ها قطعات متحرک زیادی برای پیگیری دارند و ممکن است بازپرداخت جزو برنامه های بلند مدت آنها نباشد.

سرانجام ، اگر الگوهای رانندگی شما به میزان قابل توجهی تغییر کرده است ، این می تواند بر پوشش شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، اکنون شما می توانید مواد غذایی یا کالایی را برای کارفرمای خود در وسیله نقلیه شخصی خود تحویل بگیرید. این به طور معمول به بیمه اتومبیل تجاری نیاز دارد. برخی از شرکتهای بیمه به طور موقت مشغول این تمایز هستند ، اما همه آنها نیست. بهتر است قبل از استفاده از اتومبیل خود با پشتیبانی خود مشورت کنید تا شغل خود را پشتیبانی کنید.

»بیشتر: بیمه اتومبیل را به طور آنلاین مقایسه کنید

Coronavirus با بیمه اتومبیل تخفیف می زند

Allstate

Allstate می گوید به طور متوسط ​​، مشتریان بیمه اتومبیل براساس حق بیمه ماهانه آوریل و مه 15٪ بازپرداخت می کنند. پول با استفاده از روش موجود پرداخت (کارت اعتباری ، چک و غیره) بازگردانده می شود. این شرکت می گوید افرادی که از برنامه Allstate استفاده می کنند می توانند سریعتر پرداخت کنند. Allstate همچنین در حال گسترش پوشش مشتریانی است که از وسایل نقلیه شخصی خود برای مقاصد تجاری استفاده می کنند.

خانواده آمریکایی

خانواده آمریکایی به عنوان یک پرداخت یک بار به مشتریان بیمه اتومبیل خود 50 دلار در هر وسیله نقلیه می دهد. برای واجد شرایط بودن ، مشتریان باید در یازدهم مارس سال 2020 یعنی روزی که سازمان بهداشت جهانی این بیماری را اعلام کرد ، سیاستی را اجرا کرد. بازپرداخت ها با چک کاغذی صادر می شوند ، بنابراین صندوق پستی خود را تماشا کنید.

صاحبان خودکار

مشتریان صاحبان خودکار بازپرداخت 15٪ برای پرداخت های آوریل و ماه مه دریافت می کنند. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان بندی پرداخت ها یا نحوه ارسال آنها وجود ندارد.

CSAA (بیمه منطقه ای AAA)

CSAA 20٪ بازپرداخت به حق بیمه دو ماهه خود را به مشتریان می دهد. مشتریانی که در تاریخ 30 آوریل خط مشی فعال دارند می توانند انتظار داشته باشند تا 31 ماه مه مبلغ پرداخت را دریافت کنند. این پرداخت ها با قبض برای مشتریان اعتبار خواهند بود. مشتریانی که خط مشی آنها پرداخت شده است ، به حساب کاربری که برای پرداخت قبض خود استفاده می کردند ، بازپرداخت می کنند. CSAA همچنین پوشش مشتریانی را که از اتومبیل خود استفاده می کنند برای تهیه غذا یا دارو تا 4 ماه مه استفاده می کند.

اری

بیمه اری در حال تعدیل نرخ رانندگان است. این بدان معنی است که شما بازپرداخت دریافت نخواهید کرد ، اما – همه چیز مساوی است – هنگام تمدید نرخ تخفیف را مشاهده خواهید کرد.

کشاورزان و قرن بیست و یکم

کشاورزان می خواهند 25٪ از حق بیمه خودرو خصوصی را بازپرداخت کنند. ماه آوریل به مشتریان و مشتریان قرن بیست و یکم ، شرکت تابعه آن. مشتریان در صورتحساب بعدی خود اعتباراتی را مشاهده می کنند ، و افرادی که سیاست های خود را به طور کامل پرداخت کرده اند بازپرداخت دریافت می کنند. برای دریافت اعتبار یا بازپرداخت هیچ اقدامی لازم نیست ، و کشاورزان می گویند که همچنان به نظارت بر وضعیت ادامه می دهند تا ببینند آیا اقدامات بیشتری لازم است.

Geico

Geico به مشتریان تجدید اتومبیل و موتور سیکلت 15٪ تخفیف می دهد. کل خط مشی آنها (به طور معمول 6 یا 12 ماه) وقتی آنها بین 8 آوریل و 7 اکتبر تمدید می شوند ، این تخفیف همچنین در مورد مشتریان جدید پیوستن به جیکو اعمال می شود. برای استفاده از تخفیف ها به جز تمدید سیاست خود ، نیازی به انجام کارهای خاص ندارید.

The Hartford

هارتفورد در اول آوریل تخفیف می دهد به تمام مشتریانی که دارای بیمه نامه اتومبیل بودند در تاریخ 1 آوریل. این مشتریان 15٪ اعتبار خود را نسبت به پرداخت های ماه آوریل و مه دریافت می کنند. اعتبار به طور خودکار اعمال می شود ، و مشتریان برای دسترسی به آن نیازی به انجام کاری ندارند.

Kemper

Kemper در 15 آوریل و مه امکان پرداخت 15 درصد در قبال پرداخت های ماه آوریل و مه را برای مشتریان با بیمه نامه اتومبیل در روزهای آخر ارائه می دهد. از آن ماهها اعتبار برای صورتحساب ماه آینده اعمال می شود. مشتریانی که قبلاً پرداخت کرده اند بازپرداخت دریافت می کنند. هیچ اقدامی برای مطالبه اعتبار یا بازپرداخت لازم نیست.

Liberty Mutual و Safeco

Liberty Mutual و شرکت تابعه آن ، Safeco ، 15٪ بازپرداخت 15٪ در پرداخت دو ماهه به مشتریان بیمه اتومبیل با سیاست های فعال در آوریل صادر می کنند. 7. بازپرداخت یا چک یا سپرده به حساب کاربری است که پرداخت را از آن دریافت کرده اید. برای دریافت چک شما هیچ اقدامی لازم نیست. Safeco همچنین در حال گسترش پوشش وسایل نقلیه شخصی برای مشتریانی است که از آنها برای مقاصد تجاری مربوط به شیوع COVID-19 (تهیه دارو ، مواد غذایی ، تجهیزات پزشکی و غیره) استفاده می کند.

عطارد

عطارد 15٪ از دو مورد بازپرداخت می کند. ماه پرداخت به مشتریان بیمه اتومبیل خود. این پرداخت ها به حسابهایی که از آنها آمده اند ، باز می گردند. هیچ اقدامی لازم نیست.

Nationwide

در سراسر کشور در حال رد شدن از ریاضیات و بازپرداخت 50 دلار ساده برای مشتریان بیمه اتومبیل خود است. هر کس با یک سیاست فعال در تاریخ 31 مارس بازپرداخت دریافت می کند و هیچ اقدامی لازم نیست. وجوه به حساب های پرداخت مشتریان واریز می شود. این بازپرداخت در هر سیاست است ، نه 50 دلار برای هر وسیله نقلیه.

Progressive

Progressive 20٪ از پرداخت های ماه آوریل و مه را به مشتریان خود بازپرداخت می کند. این اعتبارات در پایان هر ماه برای هرکسی که دارای سیاست فعال خودکار است اعمال خواهد شد و نیازی به اقدامی ندارند. در صورت پرداخت قبولی ، 20٪ مبلغ بازپرداخت به حساب پرداخت مشتری صادر می شود.

مزرعه دولتی

مزرعه ایالتی حدود 25٪ بازپرداخت بیمه های اتومبیل را که بین 20 مارس و مه انجام می شود ، بازپرداخت می کند. 31. این شرکت در مورد نحوه محاسبه پرداخت ها توضیحی نداده است ، اما می گوید همه مشتریان بازپرداخت دریافت می کنند و این بازپرداخت ها به ازای هر مشتری به طور متوسط ​​25٪ است. ایالت مزرعه ایالتی به طور متوسط ​​می گوید ، به ازای هر وسیله نقلیه 20 دلار در ماه کار می کند.

مسافران

مسافران برای پرداخت های آوریل و مه می توانند به مشتریان بیمه اتومبیل خود 15٪ تخفیف دهند. اعتبار در دسترس هرکسی است که بین 1 آوریل و 31 اردیبهشت سیاستی در دست داشته باشد. این بدان معنی است که شما می توانید بازپرداخت را دریافت کنید حتی اگر دیگر صاحب سیاست نیستید. اعتبار به طور خودکار اعمال می شود ، و مشتریانی که قبلاً پرداخت کرده اند بازپرداخت حسابهای پرداختی خود را دریافت می کنند.

USAA

USAA 20٪ اعتبار برای پرداخت های دو ماهه برای کلیه مشتریانی که داشته اند می دهد. خط مشی خودکار فعال در تاریخ 31 مارس. این اعتبارات بطور خودکار اعمال می شود و مشتریان برای دریافت آنها نیازی به اقدامی ندارند. USAA همچنین سیاست هایی را برای مشتریانی که وسایل نقلیه شخصی آنها برای استفاده در کسب و کار رانده شود ، گسترش می دهد.

آنچه در آینده می تواند برای بیمه اتومبیل باشد

بسیاری از بیمه گذاران هنوز در حال فهمیدن چگونگی تأثیر coronavirus در مشاغل خود هستند. برخی از این بازپرداختها به ویژه برای شرکتهایی که در مناطق با شدت بیشتری فعالیت می کنند تمدید می شوند. گزینه های دیگری برای مصرف کنندگان برای پس انداز پول در بیمه اتومبیل خود نیز ممکن است بوجود بیاید که تنظیم کنندگان ایالتی اقدام کنند.

به عنوان مثال ، کمیسر بیمه کالیفرنیا در حال حاضر به بیمه گذاران خودرو دستور داده است که "بازپرداخت اولیه حق بیمه را برای ماه های مارس و آوریل به همه بدهند. بر صاحبان سیاست کالیفرنیا تأثیر منفی گذاشت. " بسیاری از ایالت های دیگر همچنین بیمه خودرو را به بازپرداخت مشتریان ، ارائه صورتحساب انعطاف پذیر و گسترش پوشش برای استفاده تجاری از وسایل نقلیه شخصی ترغیب کرده اند.

همچنین می توانید امور را به دست خودتان بگیرید. اگر کمتر رانندگی می کنید ، مبلغ زیادی را بپردازید یا از اینکه بیمه گذار فعلی شما در حال کنترل بیماری همه گیر است ، پرداخت کنید ، خرید کنید و نرخ بیمه اتومبیل را با یکدیگر مقایسه کنید. تنها راه اطمینان از پرداخت قیمت مناسب این است که بدانید چه چیزی در دسترس است. حتی اگر تخفیف می گیرید ، ممکن است هزینه های اضافی که پرداخت می کنید را جبران نکند. نگه داشتن این همه در چشم انداز می تواند به شما در پس انداز در حال حاضر و در طولانی مدت کمک کند.