از نکاتی بپرسید: چگونه می توانم تابستان امسال سفر کنم؟

بعد از ماه ها سگ خود را در همان شعاع سه بلوک لس آنجلس پیاده کردیم ، من و همسرم برای آماده سازی مناظر آماده بودیم. ما تصمیم گرفتیم برای تابستان به ایالت منزل مونتانا سفر کنیم. سؤال تنها این بود: چگونه باید به آنجا برسیم؟

اگر شما نیز مانند من ، قصد سفر در این تابستان را دارید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه ، کجا و چگونه باید این کار را انجام دهیم. اگر تصمیم به رفتن را گرفتید ، احتمالاً با دو گزینه پرواز یا رانندگی گیر کرده اید.

پرواز می تواند شما را در عرض چند ساعت به سراسر کشور برساند ، اما این شامل نشستن به طور خطرناک نزدیک به مسافران دیگر است. خطوط هوایی اخیراً بسیاری از سیاستهای بهداشت را معرفی کرده اند ، اما هیچکدام از آنها مسافت اجتماعی را در طول سفر تضمین نمی کند.

رانندگی می تواند به مراتب بیشتر طول بکشد اما زمان کمتری را در مجاورت غریبه ها درگیر کند. من این فرصت را دارم که (وادار به زندگی شلوغ باشم) ون تبدیل شکارگاهی را داشته باشم ، اما برای بیشتر مسافران ، مسافرت های جاده ای نیز نیاز به اقامت در هتل ها یا Campsites در طول راه است.

در پایان ، ما انتخاب کردیم. رانندگی به جای پرواز برای اهداف عملی و تفریحی. به همین دلیل است که ما این کار را کردیم ، آنچه را که تجربه کردیم و آنچه را می توانید هنگام تصمیم گیری برای خودتان در نظر بگیرید.

وقتی شک دارید ، سفر جاده ای

هنگام تصمیم گیری در مورد رانندگی یا پرواز کردن به ساحل غربی ، من این خوشبختی را داشتم. صحبت با مولی هاید ، یک پزشک متخصص کنترل عفونت ، برای مقاله ای در مورد ایمنی مسافرت . من از او سوال ناپسند در مورد معضل مسافرت خود پرسیدم ، و او یک جواب صریح و روشن داد: "من توصیه می کنم هنگام پرواز پرواز کنید تا زمانی که شروع به کاهش شدید موارد در کل ایالات متحده کنیم."

دلیل او ساده بود: خطر عفونت در مجاورت غریبه ها نهفته است. شما می توانید هنگام رانندگی این خطر را کنترل کنید ، اما در هنگام پرواز نیست. متوقف شدن کامیون ها در کل نسبت به هواپیماها از نظر بهداشتی کمتری است اما امکان فاصله گیری مناسب اجتماعی را فراهم می آورد. این عامل دیگران را به خطر می اندازد وقتی می توان در معرض عفونت قرار گرفت.

این گفت ، تجربه من در جاده پیچیده تر بود. برخی از فروشگاه ها و پمپ بنزین ها مسافت های اجتماعی و پوشش چهره را اعمال می کردند ، در حالی که برخی دیگر این کار را نمی کردند. با این حال ، من فکر می کنم بیش از آنچه در هواپیما داشته باشم ، کنترل محیط اطراف خود را در جاده حس کردم.

Skip تمدن

مسیر ما در بسیاری از شهرها و شهرهایی که گاهی پر جنب و جوش بود ، از جمله سان لوئیس ابیسپو و کوه شستا گذشت. در کالیفرنیا ، و بند ، اورگان. غریزه من در یک سفر جاده ای متوقف کردن در این شهرها ، گرفتن یک نیش برای خوردن و درک فرهنگ محلی است.

متأسفانه ، نشاط و دلپذیری هیچ تفاوتی برای یک همه گیر جهانی نیست. اگرچه بسیاری از رستوران ها در این شهرها شروع به افتتاح کرده اند ، اما هنوز هم ناخوشایندی بر سر خود محلی ها وجود دارد. اگر نگران خطر قرار گرفتن در معرض نگرانی هستید ، گرفتن یک قطعه پیتزا می تواند به جای یک تفریح ​​سرگرم کننده عجیب و غریب ، بعد از آخرالزمانی باشد و از آن لذت ببرید.

تجربه محیط طبیعی بزرگ ساحل غربی ، از سوی دیگر ، همچنان باقی ماند. مثل همیشه لذت بخش و طراوت آور است (شاید حتی پس از ماهها همکاری در داخل). رانندگی در صبح زود از طریق ساحل بزرگ Big Sur در کالیفرنیا برجسته این سفر بود و آنچه را که قبلاً گمان می کردم تقویت شد: طبیعت در این تابستان جایی است که در آن قرار دارد.

توصیه من؟ به جای برنامه ریزی سفر خود در اطراف تمدن ، برنامه ریزی کنید که چگونه از آن جلوگیری کنید.

از اینکه ناامید نشوید

نگران نباشید ، نگران نباشید ، من قصد سیاسی ندارم – اما آیا فکر می کنید مردم باید در داخل ماسک بپوشند. یا نه ، در یک سفر جاده ای با گروه هایی از افراد روبرو می شوید که متفاوت فکر می کنند و به آن عمل می کنند. به عبارت دیگر ، این احتمال وجود دارد که از افرادی که با آنها روبرو می شوید ناامید شوید.

برداشت من: زحمت نکنید اگر در شرایطی قرار دارید که فکر می کنید مردم به طور نامناسب عمل می کنند ، به جاده بروید.

برنامه ریزی کنید ، اما انعطاف پذیر باشید

به عقب برگردید ، بزرگترین پشیمانی من این است که به دلیل برنامه ریزی ضعیف ، ما مجبور شدیم چند کار را متوقف کنیم. . بعد از روز اول ، فهمیدیم که به اندازه کافی آب مصرف نکرده ایم ، بنابراین برای خرید یک گالن زوج به فروشگاه مواد غذایی سوار شدیم. سپس فهمیدیم که ما به غذا بیشتری احتیاج داریم ، بنابراین مجبور شدم دوباره به کار خود ادامه دهم.

دوباره: برخورد با تمدن احتمالاً حداقل لذت بخش ترین سفر در هر لحظه خواهد بود – بنابراین هرچه بیشتر بتوانید برنامه ریزی کنید و انباشت کنید ، بهتر است . چند ساندویچ در کولر می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

به گفته این ، موضوع 2020 به نظر می رسد "چیزی را برنامه ریزی نکنید". بنابراین تا حد امکان آماده باشید ، بلکه انتظار نداشته باشید که کارها دقیقاً طبق برنامه ریزی انجام شود. جاذبه ها ، رستوران ها ، اردوگاه ها و هتل ها در تمام مدت رانندگی ما بسته یا به نظر می رسید بسته بودند ، که بستگی به چیزی غیر از عدم اطمینان را غیرممکن می کند. که ما را به آخرین نکته خود می رساند …

بگذارید

پس از ماه ها اختلال در هر جنبه ای از زندگی ما ، طبیعی است که به دنبال عادی باشیم. بسته بندی بچه ها به داخل ماشین و بازدید از یک پارک ملی ممکن است فرصتی برای بازگشت به واقعیت قبل از COVID به نظر برسد ، اما حقیقت این است که حتی سفرهای جاده ای هنوز هم می توانند احساس بیگانگی کنند.

من در گذشته نوشتم که چگونه به از هوشیاری استفاده کنید تا سفر کمتر استرس زا باشد ، و چنین عملکردهایی مطمئناً می تواند به کاهش استرس COVID کمک کند. یکی از جالب ترین لحظات سفر زمانی اتفاق افتاد که ما از یک اتوبان کوهستانی عبور کردیم و چند نفس عمیق از جنگل های کاج ponderosa گرفتیم.

از آنجا که "انجام این کار" در آنجا بسیار کم است ، مهمتر از همیشه است. برای چند لحظه به "بودن" اگر تصمیم به سفر در تابستان امسال دارید ، انتظار داشته باشید که عجیب باشد – اما سعی کنید از لحظات کمی از عادی لذت ببرید.

در مورد چگونگی استفاده از نقاط و مایل خود احساس ناراحتی می کنید؟ من برای کمک به اینجا هستم در این ستون ، به سؤالات شما در مورد دنیای مزاحمت پاداش سفر ، بریدن از ژارگون پاسخ می دهم تا پاسخ های روشنی برای مشکلات واقعی ارائه دهم. سؤالات خود را به [email protected]

ارسال کنید چگونه می توانید پاداش های خود را به حداکثر برسانید

شما می خواهید یک کارت اعتباری مسافرتی داشته باشید که برای شما مهم است. در اینجا انتخابهای ما برای بهترین کارتهای اعتباری مسافرتی از سال 2020 ، از جمله بهترین ها برای: