آیا کارت سبز آمریکایی اکسپرس ارزش سالانه خود را دارد؟

هزینه های سالانه کارت اعتباری همیشه بلعیده شده است. شما می توانید کارت جدیدی ثبت نام کنید زیرا می خواهید قدرت پردازش با ارزش واقعی پول مانند مایل هواپیمایی یا نقاط هتل را داشته باشید. اما اگر کارت هر سال هزینه ای را پرداخت می کند ، این یک نتیجه از گزاف شماست.

اکنون ، در حالی که جهان و اقتصاد از یک بیماری همه گیر جهانی برمی آیند ، هزینه های سالانه حتی کمتر جذاب می شوند. در هنگام پناه بردن در محل ، کسب پاداش از طریق هزینه های کارت اعتباری دشوار است ، و هنوز هم وقتی کار شما تمام شده یا در معرض خطر هستید ، سخت تر می شوید. به علاوه ، با سفر جهانی تقریباً متوقف شده ، احساس می شود که تعطیلات رویایی بعدی که با امتیاز کسب می شود ، یک میلیون سال از آن فاصله ندارد. چه کسی می خواهد سالانه برای به دست آوردن پاداش هایی که به نظر می رسد دور از دسترس نیست ، بپردازد؟

Green Express American Express یک کارت عالی در اوقات خوبی است ، و یک جایزه استقبال خوب را ارائه می دهد: بعد از اینکه 2،000 دلار برای خرید روی کارت جدید خود را در 3 ماه اول خود خرج کنید ، 30،000 امتیاز جوایز عضویت کسب کنید. شرایط اعمال می شود.

علاوه بر این ، کاربران به ازای هر دلار که برای سفر ، ناهار خوری و ترانزیت و 1 دلار در هر دلار دیگر هزینه می کنند 3 امتیاز کسب می کنند. این کارت همچنین دارای اعتبار 100 دلاری برای Clear است که شما را سریعتر از طریق امنیت فرودگاه و 100 دلار دیگر هنگام خرید دسترسی به سالن های فرودگاه از طریق LoungeBuddy دریافت می کنید. شرایط اعمال می شود.

مجموعه خوبی از قدرت های دیگر نیز وجود دارد. کارت سبز American Express® Green هیچ هزینه مبادله ای در خارج از کشور ندارد و کاربران از بیمه تأخیر در سفر ، بیمه چمدان و بیمه اتومبیل اجاره ای بهره مند می شوند. یک خط تلفن جهانی دستیار می تواند شما را از هرگونه شرایط اضطراری ، از جمله مراجعه پزشکی ، قانونی و گذرنامه ، به شما وثیقه کند ، بعلاوه سیمهای نقدی اضطراری و کمک چمدانی را که از دست رفته نیست ، پیشنهاد می کند. همه اینها با هزینه سالانه 150 دلار می آید. شرایط اعمال می شود.

آیا قدرت پردازش سالانه هزینه ای دارد؟

به طور معمول ، 150 دلار در حال حاضر کمی تند به نظر می رسد ، زیرا بسیاری از کارت های دیگر هزینه سالانه 95 دلار یا کمتر دارند. اما در شرایط فعلی ، این هزینه اگر کارت استفاده از سفر سخت تر باشد ، می تواند یک معامله گر باشد (19659004] 150 $ ). در حال حاضر اکثر افراد بلیط بلیط هواپیما و اقامت هتل زیادی خریداری نمی کنند. و جایزه American Express® Green Card در بخش ترانزیت ارزش زیادی نخواهد داشت تا زمانی که به سطح قطارهای معمولی از قطارها ، تاکسی ها و سواری ها استفاده کنیم.

اما چنین نیست برای همه اعمال شود این کارت مزایایی دارد که برای تعداد معدودی از هزینه ، هزینه را بیش از ارزش آن می کند.

سپس افرادی هستند که در بسیاری از موارد به راحتی نمی توانند سفر خود را محدود کنند ، زیرا کارشان به آن نیاز دارد. هرکسی که مجبور به خرید بلیط هواپیما و اقامت در هتل شود (همه گیر یا بدون بیماری همه گیر) ، می فهمد که پاداش هایی که کسب می کنند به راحتی هزینه آن را دریافت می کنند – به خصوص اگر آنها نیز از اعتبارات Clear and LoungeBuddy استفاده کنند.

و سپس خوشبین ها وجود دارند: افرادی که می توانند گذشته و روزهای تاریک را در افق نه چندان دور ببینند که زندگی عادی دوباره از سر گرفته شود ، و همه ما بسیار مشتاقانه برای رفتن به تعطیلات خواهیم بود. این شرط می بیند که ، در دراز مدت ، هزینه این کارت به احتمال زیاد ارزش مزایا را دارد.

حتی چیزی برای بدبین ها وجود دارد: امتیازات American Express Membership Rewards شما با این کارت کسب می کنید. خیلی بیشتر از سفر خوب است می توانید برای کالاهای موجود در آمازون ، داروخانه های Rite-Aid ، Walmart و بسیاری دیگر خرده فروشان کالاهای مورد نیاز خود را برای استفاده در این مواقع دشوار بازخرید کنید.

در اینجا یک ماشین حساب وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این کارت برای شما معنی دارد یا خیر. اکنون یا در آینده:

هر آنچه را که تصمیم می گیرید ، اطمینان حاصل کنید که برای کارت در زمانی که واقع گرایانه صرف کنید به اندازه کافی هزینه کنید که جایزه استقبال را بدست آورید ، تقاضا دارید.

چگونه می توانید پاداش های خود را حداکثر کنید.

یک کارت اعتباری مسافرتی بخواهید که برای شما مهم باشد. در اینجا انتخاب های ما برای بهترین کارتهای اعتباری سفر سال 2020 ، از جمله بهترین موارد برای:

.