آیا باید در هنگام شیوع COVID-19 از صندوق اضطراری خود استفاده کنید؟

COVID-19 فاجعه مالی میلیون ها آمریکایی را به وجود آورده است.

در حال حاضر ، 30 درصد از آمریکایی ها به دلیل اثرات اقتصادی همه گیر کوراو ویروس صندوق اضطراری خود را به دست آورده اند. نظرسنجی انجام شده توسط هریس نظرسنجی از 8 تا 10 آوریل.

و دقیقاً همانگونه که کروناویروس در همه سنین افراد را تحت تأثیر قرار داده است ، مردم باقی مانده از همه نسل ها متکی به پس انداز خود هستند. براساس این بررسی ، 45٪ از هزاره ها به دلیل تأثیر اقتصادی در همه گیر ، صندوق اضطراری را به بهره برداری رسانده اند ، همراه با 36٪ از بزرگسالان نسل Z ، 32٪ از ژنرال X و 16٪ بچه های بومر. 19659008] هدف از صندوق های اضطراری

صندوق های اضطراری به گونه ای طراحی شده اند که شما را از طریق مشکلات مالی موقت ، مانند یک فقدان شغل ، منتقل کند. به همین دلیل است که کارشناسان اغلب توصیه می کنند که وجوه شما را با پول کافی برای تأمین هزینه های سه تا شش ماهه هزینه ها (غذا ، پناهگاه ، داروها ، خدمات و مواردی از این قبیل) بپردازید.

دانا منارد ، برنامه ریز مالی مجری و بنیانگذار شرکت Twin City Wealth Strategies Inc. در مینه سوتا می گوید:

این بدان معناست که نباید از استفاده از آن در مواقع اضطراری هراس داشته باشید.

"دیوانه است که فکر می کنید پس انداز اورژانسی را پس انداز کنید ، و به هیچ وجه از آن استفاده نکنید ، و به عادت های قدیمی تر کردن کارت اعتباری یا هر چیزی در امتداد آن خطوط فکر کنید. مضر است ، "او می گوید. "تمام هدف از ایجاد آن ذخیره نقدی است به این ترتیب شما می توانید تمام هزینه های ثابت ماهانه خود را در مواقع ناخوشایند تأمین کنید."

راهنمای NerdWallet راهنمای COVID-19

در مورد چک های محرک ، کاهش بدهی ، تغییر سفر پاسخ دهید سیاست ها و مدیریت امور مالی شما.

چه موقع از صندوق اضطراری خود استفاده کنید

فقط فکر ضربه زدن به پس انداز روز بارانی شما می تواند ترسناک باشد. کریستوفر ولز ، بنیانگذار برنامه ریزی مالی Flourish در تگزاس ، می گوید: اما این گزینه گزینه ای بهتر از پرداخت بدهی است.

هنوز هم می خواهید تصمیم بگیرید. بنابراین چگونه می توانید واقعاً بگویید که آیا وقت آن رسیده است که از صندوق اضطراری خود استفاده کنید؟

ابتدا از ابزارهای مالی در اختیار شما استفاده کنید. اخیراً اخراج شد ؟ پرونده مزایای بیکاری از افتادن در اجاره یا وام خود می ترسید؟ منارد می گوید تحریک آمیز بسیار مهم است. به بانک ، وام دهنده یا صاحبخانه خود دسترسی پیدا کنید و به جای اینکه منتظر تماس آنها باشید ، به وضعیت خود بگویید. ممکن است گزینه های امدادی را که از آنها نمی دانید کشف کنید.

در مرحله بعد ، اطمینان حاصل کنید که به سادگی زندگی می کنید. اگر در منطقه ای هستید که محدودیت هایی را برای قفل نگه دارید یا در خانه نمانید ، متوقف کردن هزینه برای سرگرمی و وعده های غذایی در خارج بسیار ساده است.

برای همه خریدهای دیگر ، قبل از خرید ، خودتان دو سوال بپرسید ، Wells توصیه می کند. اول ، آیا یک مورد ضروری است؟ و دوم ، آیا می توانید خرید را به تأخیر بیاندازید؟ [اینامرمیتواندبهکاهشمبلغیکهاکنونهزینهمیکنیدکمککند

با توجه به نیازهایتان استراتژیک نیز باشید ، می گوید Maddi Napier ، CFP ، بنیانگذار Minerva Wealth Planning LLC در اوهایو. به عنوان مثال ، Napier می گوید به دنبال کالاهای ارزان قیمت ماندگار باشید. تمرکز روی وسایل و لوازم جانبی شیرین کاری مانند برنج و لوبیا می تواند در فروشگاه های مواد غذایی پول شما را پس انداز کند.

اگر بعد از انجام همه این مراحل ، هنوز نمی توانید هزینه های لازم را بپردازید ، احتمالاً زمان آن رسیده است که از پول اضطراری خود استفاده کنید.

اگر صندوق اضطراری ندارید چه باید کرد

اما صندوق های اضطراری همیشه گزینه ای برای همه نیستند. طبق بررسی NerdWallet ، تقریباً از هر 5 (18٪) آمریکایی ها صندوق اضطراری برای شروع کار ندارند.

و بعضی اوقات ، صندوق های اضطراری حتی کافی نیستند. برای خانوارهایی که دو نفر از دست دادن درآمد را تجربه می کنند ، صندوق های اضطراری ممکن است به اندازه پیش بینی شده کوسن نباشند.

اگر بودجه زیادی ندارید و یا مجبور نیستید ، هنوز باید لیست چک فوق را دنبال کنید – اما شما

به عنوان مثال ، اگر شما انتظار بازپرداخت مالیات در این سال را دارید ، منارد می گوید شما ممکن است بخواهید بازپرداخت خود را زودتر ثبت کنید تا زودتر بتوانید این پول را پس بگیرید. ناپیر توصیه می کند که اگر هنوز شاغل هستید ، ساعات اضافی را در محل کار خود انتخاب کنید ، یا به دنبال شرکت هایی هستید که در طول همه گیری استخدام می شوند.

صرف نظر از وضعیت مالی خاص شما ، برای COVID-19 و پیامدهای مالی آن آماده باشید تا در حالی که. تا آنجا که اکنون می توانید بسیاری از این مراحل را انجام دهید تا بتوانید از مال خود برای ماههای آینده محافظت کنید.

در زمان های امتحان پول خود را نظارت کنید

اگر با اضطراب مالی روبرو هستید ، NerdWallet می تواند راههای پس انداز کردن را پیدا کند.

.