آموزش به روز رسانی وردپرس ( تصویری )

در این مقاله با هم نحوه به روز رسانی وردپرس فارسی را از پیشخوان کاربری یاد خواهیم کرد , به روز نگه داشتن هر نوع سیستم یا اسکریپتی امری ضروری است . زیرا همیشه در آپدیت مشکلات نسخه های قبلی رفع می شود از جمله باگ های امنیتی .

جالب است بدانید که 83 درصد از وبسایت هایی که بروز رسانی نمی شوند تحت خطر حمله و اتفاقات مخرب قرار می گیرند! بنابر این می توان نتیجه گرفت برای امنیت سایت و داده ها به روز بودن امر بسیار مهمی است .

برای به روز رسانی ( آپدیت ) وردپرس ابتدا وارد پیشخوان کاربری وردپرس شوید . سپس از منو سمت , پیشخوان , زیر منو “ به روز رسانی ها ” را کلیک کنید .

در صورتی که نسخه جدید تری از نسخه فعلی شما وجود داشته باشد با پیغام ” نگارش بروزشده‌ای از وردپرس در دسترس است. ” مواجه خواهید شد . بر روی ” اکنون به روزرسانی نمایید ” که با رنگ آبی است کلیک کنید .

توجه کنید دو نسخه برای به روزرسانی موجود است , یکی با FA شروع میشه که نسخه فارسی و راستچین وردپرس است و یکی با EN شروع میشه که نسخه انگلیسی وردپرس است . در صورتی که سایت شما فارسی است با نسخه FA را به روز رسانی کنید .

پس از به روزرسانی وردپرس به صفحه جدید ریدایرکت خواهید شد که در رابطه با آپدیت جدید توضیحاتی داده است . از جمله تغییرات و ویژگی های جدیدی که اضافه شده است .

همچنین در صورتی که وردپرس شما به روزشده باشد با پیغام “شما از آخرین نگارش وردپرس استفاده می‌کنید. به‌روزرسانی‌های امنیتی در آینده به صورت خودکار نصب خواهند شد.” مواجه خواهید شد .

در صورتی که هرگونه سوال در مورد مقاله آموزشی یا نیاز به یک مقاله دیگر با موضوع دیگر دارید , لطفا از طریق بخش نظرات ( دیدگاه ها ) بیان کنید .