در صورتی که با خطای “Unrouteable address” در ارسال ایمیل مواجه شدید , سهمیه ارسال ایمیل یکی از دامنه های شما به پایان رسیده است .
![](https://kashanswim.ir/wp-content/uploads/2020/04/1587823084_936_خطای-unrouteable-address-در-دایرکت-ادمین.png)
چگونه این مشکل را بررسی کنیم ؟
1 – واحد Direct Admin شوید
2 – بر روی Email Accounts که زیر مجموعه E-mail Management است کلیک کنید
![](https://kashanswim.ir/wp-content/uploads/2020/04/1587823099_638_خطای-unrouteable-address-در-دایرکت-ادمین.png)
3 – بر روی Email Usage کلیک کنید
![](https://kashanswim.ir/wp-content/uploads/2020/04/1587823115_891_خطای-unrouteable-address-در-دایرکت-ادمین.png)
4 – ایمیلی که بیشترین ارسال را داشته است نمایش داده می شود , لطفا برای جلوگیری از ارسال اسپم و استفاده مجدد از سهمیه فورا رمز عبور را تغییر بدید
![](https://kashanswim.ir/wp-content/uploads/2020/04/1587823130_168_خطای-unrouteable-address-در-دایرکت-ادمین.png)
5 – برای مشاهده کل ایمیل های ارسال شده به بخش Site Summary, Statistics, Logs بروید
![](https://kashanswim.ir/wp-content/uploads/2020/04/1587823143_727_خطای-unrouteable-address-در-دایرکت-ادمین.png)
با اسکرول ماوس “Sent Email” را پیدا کنید
![](https://kashanswim.ir/wp-content/uploads/2020/04/1587823154_904_خطای-unrouteable-address-در-دایرکت-ادمین.png)